Longines only (Deel 1)

Thx! Ik ben er erg mee in mijn nopjes. Ergens de komende dagen komt de Nomos shell cordovan binnen in 105/70, dan is het feest compleet.

1 like

Wat is de diameter,?

1 like

Mijn conquest Classic :wink:

7 likes

36mm

Perfect maat dus ook nog eens. Schitterende horloge!
Hoe heet dit type trouwens en van welk jaar is het?

1 like

9 likes

Dubbele cross-post.

8 likes

Vandaag mijn HCQ

7 likes

NA: De Ford V8 Camionette 1934 Longines

11 likes

Mijn beste,

Wat een leuke Longines-gadget!!
Schaal 1 / 43 denk ik??

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mijn VHP slaapt … ik wil morgen zien wat er gebeurt als ik hem wakker maak (het schijnt dat eerst de datum correct wordt gezet, en daarna de tijd, tenminste volgens @Hennie en die kan het weten! )

11 likes

Dat wordt een mooi filmpje! :+1:

1 like

Goed idee, maar dan moet ik hem eigenlijk een aantal dagen laten liggen.

In ieder geval; eerst verspringt de secondenwijzer, dan de datum, en daarna volgen de uur- en minutenwijzers.

3 likes

Deze weer een keertje

11 likes


Les Grandes Classiques damesquartz en een diamantje eruit gevallen, dus ligt te verstoffen :frowning:

2 likes

Ik ben hartstikke nieuw hier en deze week mijn eerste horloge (Longine Conquest Classic) gekocht.
Tot daar kende ik het merk niet.
Eenmaal om meteen verliefd. Toch nog meer horloges gepast bij diverse juweliers maar deze ging niet meer uit het koppie.
Ik ben benieuwd of ik ook zo’n liefhebber wordt als de meeste hier.
Enfin de eerste: Longines!

24 likes

Enjoy Danny… goede keuze. Hele mooie dressy shiner m.i. :+1:

1 like

Dank je Roy :+1:

Goed begin!

1 like

Mooi! Ik heb alleen ruzie met de vlindersluiting van de band. Voorlopig heb ik mijn Conquest op een leren band, en dat draagt een stuk beter.

(Met de Tissot vlindersluiting had ik hetzelfde probleem trouwens; ik denk dat ze niet voor mij zijn)