Longines only (Deel 1)

Ik had mij heilig voorgenomen never een quartz horloge te kopen.
En die gedachte kon gelijk weer de prullenbak in door Longines. De conquest V.H.P. GMT met blauwe wijzerplaat vind ik erg gaaf.

1 like

Mooi ! Longines is toch goed bezig zag ik op hun site. Mooie nieuwe modellen, zeker ook de zwarte legend diver :heart_eyes:

Vandaag de Legend Diver. Al bijna 10 jaar oud. Nog steeds blij mee.

14 likes

Ik kwam dit horloge net tegen bij Bouman, wat een gedrogt. Ik had niet verwacht dat Longines een PVD horloge zou maken.

1 like

Smaken verschillen :grin: ik ben wel lelijkere exemplaren tegen gekomen …

2 likes

:heart_eyes: ohhh de no date …:ok_hand:

1 like

**

12 likes

Toch is de Admiral, net zoals de Flagship, een van de hoogtepunten van het merk.

Oef! Kan iemand me alsjeblieft even van de vloer op komen rapen? :stuck_out_tongue:

Man, wat is die in een geweldige staat! Schitterend gewoon! :smiley:

5 likes

Ik vind hem (op de plaatjes) eigenlijk te clean. Ik vind het vorige model een veel uitgesprokener karakter hebben.

1 like

Just wauw…

30 likes

Vlijmscherpe Longines!

5 likes

Inderdaad: WAUW!

1 like

Ik realiseer me net waarom de Hydroconquest niet perse lume op de secondenwijzer hoeft te hebben; het kleine driehoekje aan de tip gaat iedere vijf seconden precies door de marker heen, dus dat ik een prima controle of het horloge nog loopt.

5 likes

Door een bijzonder toeval heb ik mijn hele Longines verzameling bij me in de auto :wink:

14 likes

Heel mooi! Je gaat ze toch niet inruilen he…

1 like

Haha nee … de VHP had ik vanmorgen om, en de Hydroconquest heb ik vanochtend opgehaald. Na de lunch liet Wesselink & Vreeker weten dat mijn Ultra-Chron klaar was, dus die heb ik ook opgehaald. En toen waren het er drie.

1 like

Mooie VHP heb je denk dat ik de mijne verkoop en de VHP GMT terug koop.

Leuke theorie, maar het werkt niet in de praktijk … de schaduw van de secondenwijzer is nauwelijks te zien :stuck_out_tongue: