Longines only (Deel 1)

Ja, daar zou ik ook voor tekenen … schitterend!

1 like

Vintage look maar hij oogt jaren 80. Geweldige klok.

1 like

Schitterend horloge. Ook de versie in het zwart is top.
Alleen iets te shiny voor mij. Helaas

1 like

Dit is een vd weinige horloges die ik liever droeg op leer dan op staal. Jammer dat hij zo dik is :frowning:

Het verbaast me eigenlijk dat ik de Big Eye hier, of überhaupt op het forum, nog niet voorbij heb zien komen. Iemand hem al (stiekem, zonder het ons te laten weten) geprobeerd?

20 likes

Ik vind dit het vetste model van Longines momenteel. Ben al meerdere keren bij AD’s langs geweest, maar heb deze nog nooit aangetroffen. Wil de asymmetrische wijzerplaat graag eens in het echt zien.

2 likes

Vanmiddag in het echt gezien bij de Bijenkorf in Utrecht. Echt een mooi exemplaar!

3 likes

4 likes

Is i.d.d. ff wennen maar draagt prima. Het is een heel robuuste klok volkomen gelijk in. :wink:

Oei wat is ie mooi. Dat is lastig bij bezichtiging om deze te laten liggen.:thinking::persevere::disappointed_relieved:

Ja. Veel te dik.

1 like

Cross post. :wink:

10 likes

Wat een ander bandje al niet kan doen …

Ik heb een zwarte, khaki en een oranje NATO in 18mm. 20mm is net te breed.

5 likes

Vind deze ook heel mooi!
Nog niet gepast maar ik heb al reacties gelezen/gehoord waarin men zich stoort aan het feit dat enkele cijfers afgekapt zijn door de subdials… Sorry :sweat_smile:

En dat vind ik nu net het horloge speels maken. Alsof je niet weet waar deze cijfers zouden moeten zitter!? Juist de keuze van de variatie op de dial dan dat standaart symetrische boeit mij.

2 likes

Vandaag terug van een full service deze Vintage Longines. Waar ik verliefd op ben is het geweldige Hi-Beat uurwerk. Het geluid wanneer je dit horloge tegen je oor houdt. :heart_eyes::ok_hand:

Longines - Flagship18K Gold Automatic Vintage Caliber Hi-Beat 431

Movement type: Signed Longines, automatic caliber Hi-Beat 431 - 25 jewels - 36000 A/h

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Longines_431

9 likes

Ik ben het met je eens. Ik vind het een mooie wijzerplaat, net wat anders dan anders.

1 like

Zet deze op een cognac lederen band met witte stiksels. :wink:

Tja niet ieders smaak is hetzelfde anders zouden we allemaal hetzelfde horloge dragen. :rofl:

Nee, op leer vind ik het niks.