Longines only (Deel 1)

Lastig om de werkelijke schoonheid van de Saint Imier op een plaatje te krijgen.

7 likes

Mooi. Ook leuk caliber die L688. Mijn vrouw heeft de non chrono versie hiervan met automatisch uurwerk.
Je ziet ze niet veel. Is een tijdloos model.

1 like

Prachtig. Deze wou ik ook maar bij het passen, irriteert de vier pukkels op de kast me. Hoe is je ervaring?

@Kenleaf Ik stoor me er totaal niet aan. Zoals de fotoā€™s ook weergeven zie je ze op deze manier nauwelijksā€¦
Tis wel wat apart, dat geef ik toe, maar voor mij geen probleemā€¦

1 like

Ben al twee keer wezen passen. Kon de trekker niet overhalen. Ze hebben het ook in 46mm die ga ik nog een keer bekijken

@kenleaf 46mm? Bij mijn weten is dit horloge er alleen in een 41mm en een 44mm uitvoering

1 like

Volgens mij het meest geziene model in dit topic, maar bevalt me nog altijd uitstekend.

11 likes

Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd onthouden. De kleine variant heb ik gepast en daar staken er 4 puntjes uit. Welke maat heb je gekocht?

Ik heb m in de 44mm variant :slight_smile:

7 likes

De Hydroconquest Automatic aan zeeā€¦

21 likes

Ik had toevallig doe van mij ook even de zee in gepleurd.

7 likes

5 likes

5 likes

12 likes

Hier mijn nieuwste aanwinst ook maar even delen :slight_smile:

Longines WWW military uit 1945:

27 likes

Ben ik net weer een beetje opgekrabbeld na die knock-out foto van een doos vol mooie Omegaā€™s (in jouw andere topic), krijg ik deze 5 op een rij van een ander mooi merk voor mā€™n kiezenā€¦en bedanktā€¦

Mooi hoor!

Grt, Marco

Zeer mooie collectie! :+1: Moest de Admiral ooit in de verkoop gaanā€¦

10 likes

Vet!

Tre tacche?