Longines Spirit nu in 37mm

Gaaf horloge met een mooie diameter nu. Maar 47mm lug to lug vind wel aan de lange kant, zeker voor deze diameter. Verder erg tof.

Op de stalen band zitten ook mannelijke endlinks, lijkt erop dat de lug to lug daardoor nog wat groter wordt

Heel tof!

1 like

Als er een no date Bucherer editie komt, ga ik aanschuiven. De 40mm is wat mij betreft te bulky.

Goeie move van Longines.

Eerst dacht ik: Die sterren op de wijzerplaat. Bah.

Toen op advies van iemand op hf toch de 40 mm gepast maar door die lange lugs werd t m niet. Maar wel heel mooi

En nu: Eens kijken of dit wel past als ik m in t wild spot :slight_smile:

1 like

10mm lugs bovenop de kast diameter is best lang, maar hij ziet er eminent draagbaar uit. Ik vind ze cool, en deze maat is beter.

Ik lees veel over de lange lugs, maar dat valt heel erg mee. Ik heb zowel de 40mm als de nieuwe 37mm om gehad.

Bij de 40mm zijn de lugs nog langer en wanneer je het opmerkt kan je het ook niet meer “niet zien”.

Daarentegen is de 37mm een bijna perfecte horloge gezien de afwerking - movement - prijs.

Ik spaar nog even door voor de champagne dial😬

9 likes

Ik wacht nog even op de no-date versie.

Héééél erg jammer dat deze niet in een versie van Bucherer zal uitkomen. Want die 40mm Bucherer Blue is één van de strakste horloges die ik ooit heb gezien.

Alleen te groot voor mijn polsen.

1 like

De Bucherer Blue versie kende ik nog niet… Ziet er heel gaaf uit😳

Inderdaad een heerlijke versie!

:heart_eyes:

2 likes

Heb gisteren de champagne versie gepast bij Punte in Utrecht en vind de lugs best meevallen.

Wat een dijk van een horloge, staat ineens heel hoog op het lijstje.

Bij deze wat slechte snelle foto’s.

11 likes

Het moet niks groter zijn dan 37mm. Mooie versie zeg!

1 like

Nadat ik mijn zwarte Damasko verkocht miste ik een zwarte casual horloge in mijn collectie.
Vandaag in Kopenhagen spontaan een mooie vervanging gevonden bij Bucherer.
Weinig op aan te merken, enige jammere is de 21mm lug size. Verder past die goed:)

5 likes

Gefeliciteerd :partying_face:. Hele mooie aanwinst

Echt heel gaaf! Misschien vind ik dit wel de mooiste Spirit. Zonder datum is eigenlijk het mooiste!