Longines top service

de vraag prijs was 350, goed lezen, en wat is er tegen verkopen, ik heb hier paar jaar geleden voor mijn ziekte heel wat dagen versleten, nu ben ik weer terug en alles is veranderd, geen probleem.
Ik zal me voortaan heel braaf gedragen, goed?
en deze topic was echt bedoeld om Longines een pluim te geven
Btw het horloge is al ergens anders ingebracht voor de verkoop
gr roel

Ook een foto meegestuurd van binnenwerk, genomen bij de Juwelier tijdens de poetsbuurt
Anders zou je inderdaad serienummers kunnen gaan fotoshoppen en die erop zetten, maar dan ben je wel heel strafbaar bezig.
Enfin ik vind het top van hun
gr roel

Ik vind het inderdaad een pluim waard. :+1:

Als je een replica verkoopt, ben je toch al strafbaar bezig, dus of een beetje fotosjoppen dan nog het verschil maakt voor de verkoper…

1 like

Mooi service van Longines inderdaad. Maar het geeft wel te denken inderdaad. Het is zo wel erg makkelijk om papieren ervoor te krijgen. Zie de laatste tijd toch wel vrij veel Longines reps voorbij komen. Als je dan wat plaatjes van een echte opstuurt krijg je zomaar gratis een certificaat thuisgestuurd. Er zou wat mij betreft best een AD tussen mogen zitten, zij zijn immers het verlengde van de Longines Service.

1 like

dan moet de koper wel even de serienummers vergelijken met het certificaat. Bij een Fake kan dit nooit kloppen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

een wat?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Kijk maar uit :innocent:

1 like

Zie je mij lachen? Ik zit veilig :wink:

Idd een dealer tussen zou wel zo fijn zijn voor de markt. Maar tja, of de dealer daar.op zit te wachten. Allemaal mensen die occasion longines langs brengen… Dat kan nooit gratis (blijven) gebeuren. Nu kostte t alleen wat foto’s en een mailtje.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het n geweldige service van longines. Maar misbruik lijkt me makkelijk. Een database met bekende replica case nummers zou al handig zijn. Tenzij ze besluiten ook individuele nummers gebaseerd op authentieke nummers erop te gaan graveren…

Ik denk dat er op het internet genoeg serienummers leesbaar zijn van uurwerken. Het lijkt me dan ook als fabrikant van fake troep veel gemakkelijker om een warrantycard of zo erbij te printen.
Longines geeft deze service, aan de hand van fotos van zowel de kast en wijzerplaat als het serienummer en het land van invoer en het binnenwerk wat ook uniek is. Dus controle hebben ze genoeg eer ze zoiets uitgeven.
gr roel

1 like