Na een klein ongelukje met de fiets is niet alleen m’n ego, maar ook m’n Lorier Hydra er niet ongeschonden vanaf gekomen. Glas en bezel zitten vol diepe krassen, die er niet meer uit gaan.
Heb zelf ook een keer een horlogemaker een nieuw glaasje in een 5KX mod laten zetten, zal volgens mij geen probleem zijn als je dit bij een horlogemaker laat fixen.
Horloge loopt eigenlijk ook te snel, loopt elke dag een paar minuten voor. Maar dat deed hij daarvoor ook al. Zit een Miyota 9075 in, volgens mij moet ik hem ook laten demagnetiseren.
Het is ook een horloge forum geen fiets forum. Maar de schade aan de fiets en aan mijzelf is inmiddels hersteld. Is achteraf een duur avondje geweest.
Kan er ook niemand anders de schuld van geven…
Het was pure belangstelling en medelevendheid in de welzijn van jou, een medelid…
ps ik loop hier al 15 jaar mee en heb jou( lid sinds begin vorig jaar) niet nodig mij te vertellen wat voor forum dit is! Het was gewoon pure oprechte interesse, jammer dat je daarin aanleiding ziet een poging te doen mij terecht te wijzen, jammer jammer…
Zo was het niet bedoeld, daarom stond er ook een smiley bij.
Dank voor de interesse in mij en mijn fiets ,maar op dat moment vond ik het alleen erg van de Lorier. Ribben genezen wel.