Louis

Net een prettige en vlotte verkop gesloten met Louis, een aanrader !

1 like

Geheel wederzijds Broes.

Eigenlijk geen verkoop, maar een hele vriendelijke actie van Louis. Omdat ik geen creditcard bezit, was het voor mij niet mogelijk om bandjes te bestellen bij Timefactors. Louis heeft voorgesteld ze voor me te bestellen. Daarna heeft hij de bandjes naar mij doorgestuurd. Erg vriendelijk Louis! Nogmaals bedankt!:~

1 like

Ik heb gisteren een Maratac bandje overgenomen van Louis.
De afhandeling verliep vriendelijk, en erg snel. Vandaag lag hij al op de deurmat, helemaal top!
Kortom, ik ben zeer tevreden over de deal (tu)

Met vriendelijke groet,

Jeroen

1 like

Zeer prettig zaken doen met Louis. (tu)
Bedankt en tot een volgende keer.

Groet,
Werner

1 like

toppertje (tu)

1 like

Prospex verkocht aan louis. Top. Lekker snelle communicatie. Beetje overeenstemmen. En bam daar staat het geld op de rekening.
Prettig zaken doen met Louis. Voor herhaling vatbaar! Thanx

1 like

Mijn eerste aankoop op HF, vouwsluiting gekocht aan Louis : een echte plezier zo’n deal te doen en verzending kosten zo laag mogelijk toch om naar het buitenland te posten.
Een souvenir van dit aankoop is nu aan mijn pols :smile: en ik ben heel tevreden met deze seiko vouwsluting.
Bruno

1 like

3 prachtige bandjes gekocht van Louis, voor een wel heel schappelijke prijs, prima zaken doen met hem, absolute aanrader.

1 like

Vorige week de Precista van @louis overgenomen. Snelle transactie. Item als beschreven. En met rondleiding op hoogte. Top.

1 like

Van de week nato’s over genomen. Prima contact via de pb. :+1:

1 like

Vandaag een Riseman GW-9200 overgenomen van #Louis vlotte F2F transactie, correct en prima communicatie, Louis TOP!! Dankjewel

1 like

Van @louis een Turtle overgenomen. Fijne communicatie, snelle verzending, goed verpakt (ik heb nu voor een maand genoeg aan keukenrollen :rofl:), het horloge ziet er keurig uit en zelfs nog wat extraatjes toegevoegd. Fijn zaken doen zo! :+1:

1 like

Van @louis een stalen band overgenomen, fijne communicatie en snel verzonden!

1 like

Vlotte transactie met @louis. No fuss. Will sell again :slight_smile:

1 like

Alweer even geleden een bandje overgenomen. Snel en fijne communicatie. Aanrader!

Van @louis een paar nato’s over mogen nemen.
Prijs prima, verzending en communicatie vlot.

Aanrader :+1:

1 like

Van @Louis een bandje overgenomen. Razendsnelle deal, keurige prijs en snel op de post. Vandaag binnen, ben er blij mee. Ook vanuit mijn kant een dikke duim… :+1: dank je wel Louis.

1 like

@louis heeft mijn Damasko DA46 overgenomen. Het volledige vertrouwen richting mij was er door een paar weken geleden reeds het volledige bedrag over te maken op vakantie locatie al dobberend op een rubber duckie :duck: in het zwembad, met het verzoek het horloge na terugkomst op te sturen. Helemaal top :ok_hand:

3 likes

Vandaag de Damasko DA46 van @louis overgenomen. Na vlotte communicatie tot een deal kunnen komen. Horloge voldoet volledig aan de omschrijvingen. Louis is de Damasko zelfs komen brengen! Een schoolvoorbeeld van prettig zakendoen via HF, kortom een aanrader!

2 likes