Mooi! Als aanrechtblad ofzo maar niet op de pols.
Als geheel niet mijn smaak.
Maar een nodate versie van deze wijzerplaat, met bescheiden indices, een ingetogen zwarte bezelinsert en een stalen (zwart coated) kast⊠die misschien wel.
Prachtig!
Vind het wel geinig. Moest even denken aan de Aquaracer Solargraph, van TAG Heuer. Die heeft ook zoân funky bezel.
Ziet er gelikt uit , zou deze alleen niet zelf kopen .
Vind het idee leuk, de uitvoering minder. Vorig jaar zag ik een versie van Zorbello die ik beter te pruimen vond. Zie: https://zorbello.com/products/t1-zbab003
Not for me, in het donker gaaf trouwens
Nee , sorry
Ik vind het cool dat ze het doen maar hij is niet voor mij.
Klikte net even op je instagram.
Eerste reactie; Wow, heel mooi.
Als ik nu dit horloge voorstel bij iemand die zo creatief is, snap ik het heel goed. Vooral als het brons gaat patineren en een eigen tekening krijgt.
dan worden een heleboel hypotheken verhoogd !
Dankjewel! Patina op brons en messing ben ik inderdaad wel fan van, bijzondere materialen ook!
Wij vinden dit niet vreemd, wij vinden dit alleen maar héél bijzonder!
Vind de carbon lume wijzerplaat en lunette geweldig. Goed contrast ook tussen het groen en blauw.
Maar bij dit specifieke horloge vindt ik het jammer dat ze de breedte van de inleg ten opzichte van de kast echt compleet mist hebben. Die vind ik bij de eerder genoemde Tag Heuer wel goed. En daarnaast die kroon! Ik heb het gevoel dat ze teveel brons hebben gekocht en het ergens kwijt moeten. Zonde.
âshine bright like a diamondâ