Lume zeer slordig aangebracht

Gewoon retouren, hier klopt niets van.

Volgens mij is het een oude die gerelumed is met tippex en vervolgens weer stickers erop geplakt.
De lumen pip is zelfs zwart voor een stukje
image

zie krassen zitten bij de het logo richting 11-12
image

1 like

Zoiets heb ik nog nooit gezien… niet te knagen dit! Die ging linea recta terug!

2 likes

As soon as possible return to sender.

Heb je die brol gratis gekregen of heb je er voor betaald

1 like

Hij was 170 via Amazon. Hij is inderdaad geretourneerd.

3 likes

Dit is absoluut niet wat ik van Orient gewend ben. Zal wel een productiefout zijn.

Gaf de lume überhaupt wel licht? Of was het echt tipp-ex?

Als ik dit horloge zo eens bekijk krijg ik heel erg vragen over de verkoper.

Ik heb niets met deze mensen te maken, maar voor 209 ballen sturen ze er eentje op uit Friesland, vaak met een stroopwafel bij, en hun service is verder meer dan uitstekend.

Amazon is een raar bedrijf wat verkopers en het eigen personeel uitknijpt en wat een stuk anoniemer is dan voornoemde Friezen.

Ik zou geneigd zijn 'm terug te sturen en er dus eentje via SeriousWatches te scoren.

3 likes

De relatie van deze dozenschuiver met “slordige lume” ontgaat mij even. Kun je dat toelichten? Beetje reclame maken mag natuurlijk altijd, maar in deze heeft het weinig met het onderwerp te maken volgens mij …

1 like

Dit heb ik bij Orient nog nooit gezien, en zou voor mij ook niet acceptabel zijn.

1 like

Of de lume überhaupt licht gaf weet ik niet. Ik heb hem dezelfde dag weer ingepakt en teruggestuurd.

Mijn volgende horloges haal ik voortaan inderdaad gewoon weer uit Friesland (met stroopwafel).

2 likes

Ik heb bij Amazon diverse horloges gekocht die ook bij verkopers uit onder andere Italie weg kwamen. Het is net als met Bol, in dat opzicht: Amazon is een platform, en je moet uit je doppen kijken wat je koopt en bij wie. De klantgerichte service van Amazon is prima, da’s het punt niet.

Maar ik heb nog nooit een Orient met dergelijke lume af fabriek zien komen, noch in reviews, noch op fora staan ze om zulke slechte QC bekend. Dat doet mij vermoeden dat het elders in de keten mis is gegaan.

Als de TS een lokale, betrouwbare Orient-dealer zoekt, dan is die voorhanden, met Mako II voorradig, en voor zover ik weet bekijkt deze winkel de horloges die ze verschepen voor ze op de post te knikkeren.

Over het horloge hierboven valt weinig anders te zeggen: Het is een dead on arrival die gewoon terug moest.

Dank je, wel zijn het eens.

Op amazon kost dit horloge 169, via een duitse horlogewinkel.
Voor dat verschil koop ik de stroopwafel, naja, 400 stroopwafels, wel zelf :rofl:.

1 like

Mijn horloge kwam via Amazon van een verkoper uit Engeland.