Lumeshots! Laat zien wat je horloge kan (Deel 1)

13 likes

4 likes

5 likes

De Zelos liet zich weer van zijn beste kant zien tijdens een potje Glowgolf :sunglasses:

3 likes

3 likes

3 likes

6 likes

Voor de kenners, dit is niet standaard bij de casioak

2 likes

5 likes

Lume van een Citizen CB0010: discreet maar toch duidelijk.

7 likes

5 likes

3 likes

Mijn werkplek .

3 likes

Ben je zelf met lume-verf in de weer geweest?

1 like

Super strak!:+1:

Jazeker, naar mijn eigen mening nog iets te slordig doordat het uit een spuitbus kwam maar dat gaan we oplossen in versie 2.0

1 like

6 likes

10 likes

7 likes

Bij de speedmaster x-33 knalt de lume er vanaf.

En dat verbaast me best gezien de kleine lume plots.

Ik heb diverse horloges (gehad). Oris, panerai, normale speedmaster, tudor.

Begrijpelijk heeft de tudor prince geen lume om naar huis te schrijven. Waarom hij überhaupt lume heeft begrijp ik niet. Een paar miniscule pips die nauwelijks zichtbaar zijn, niet omdat ze niet goed werken, maar omdat ze zo klein zijn. En na een paar minuten is de lume weg.

Hierna komt de normale speedmaster. De lume is goed zichtbaar, maar relatief klein en op het nachtkastje een paar uur zichtbaar naarmate je ogen ook meer aan het donker wennen.

De orissen hebben best goede lume. Maar vanaf mijn nachtkastje houd het ergens halverwege de nacht op.

Van de panerai knalde altijd de lume af. Als je van buiten naar binnen liep was het al feest. En op het nachtkastje bijna de hele nacht door licht.

Maar met de kleine lume plots van de x-33 had ik gelijkwaardige prestaties als van de reguliere speedy verwacht. Het is echter een wereld van verschil, de x-33 hoed het gewoon tot aan de volgende ochtend vol. Na een goede 8 uur slaap, en dan zijn je ogen natuurlijk ook aan het donker gewend, zijn de indexen nog duidelijk opgelicht.

6 likes