Lumeshots! Laat zien wat je horloge kan (Deel 2)

5 likes

Lume testing!

6 likes

5 likes

7 likes

7 likes

10 likes

12 likes

9 likes

Woah, David!! Die is érg vet zeg.

2 likes

Hey Thx kerel! :+1: :grinning: Ja erg blij mee…echt weer iets heel nieuws/anders deze keer als NA.

2 likes

Ik snap het, maar wat gaaf zeg. Draag hem met plezier!

2 likes

Grazie! :muscle:

1 like

Bij Jaap langsgeweest? Wat een vet ding blijft die Novonaut. Was helemaal verknocht bij de Watchtime beurs in Düsseldorf!

2 likes

Ff wezen buurten bij Jaap vanmiddag idd. :+1: Altijd gezellig…maar oh zo gevaarlijk. :blush:

2 likes

Vette impulsaankoop :stuck_out_tongue_winking_eye: gelukkig liggen ze niet bij de appie boven de band bij de kassa :upside_down_face:

2 likes

5 likes

Nee idd…dan zou je wel erg graag eruit worden gestuurd voor een boodschap. :wink::grin:

Ik was al eventjes op zoek naar een stoere klok. Had ook een Sinn U50 Hydro, Tudor FXD GMT, en Breitling Avenger Night Mission op het oog. Maar bij Jaap kon ik m’n GS en Squale inruilen en dat heeft ook de uhm schade nog enigzins beperkt. :innocent:

Toch die GS al weer weg… net te vroeg. Nou misschien heeft Jaap hem nog volgend jaar :wink:

1 like

Ja ik moest wel…anders werd deze aankoop mij iets te gortig. :man_shrugging: Maar het is ok…weer even genoten van GS…en nu weer even iets anders. GS komt zeker nog eens terug…

3 likes

Wat een prachtige Fortis David en die lume is ook :boom:

3 likes