Lumeshots! Laat zien wat je horloge kan (Deel 1)

12 likes

3 likes

deze besteld bij bol, ben benieuwd.
image

2 likes

wow dat is pas lumen!!!

1 like

Beetje late reactie maar zie dit pas nu, waarom moe(s)t je dit zelf zien te wisselen, is toch een fabrieksfout?

Foto van eerder vanmiddag

4 likes

6 likes

Wat een prachtig horloge!!!

1 like

Thanks, laatste aanwinst en mag zeggen dat het een tijdje geleden is geweest dat een horloge een wow factor creëerde bij mij.

10 likes

Dat snap ik helemaal! Werkelijk schitterend. Leuk (ondergewaardeerd) merk met mooi verhaal ook.
Waar kan ik deze kopen?

1 like

Crosspost. Tenminste… Zo wordt dit genoemd toch? (Net ook in Tudor Only geplaatst)…

7 likes

Op chrono24 staan er enkele, ook binnen nl. Staat er momenteel ook eentje gebruikt op.
Ik heb de mijne uit de verenigde staten laten komen.

1 like

Je datum staat nog op 31 … :wink:
Man man, telkens als ik die SPMc voorbij zie komen hier of elders gaat het weer kriebelen! Mooi hoor, zelfs in zwart-wit. Alleen ûh, nu zie je niet dat er verschillende kleuren ‘lume’ is gebruikt.

Thx

Haha shit​:joy: zojuist even aangepast. Gewoon doen! Ben er zelf erg blij mee. Beste seamaster versie :wink:

1 like

Been there, done that …maar het blijft een horloge wat me zeer kan bekoren! Ben nu even aan de Sinn, beide kan helaas niet. :wink:

Ahh, wellicht in de toekomst ook de blauwe proberen :wink:

1 like

Staat nog op mijn wensenlijst! Sterker nog, er staat er nu eentje te koop bij Jaap (@SuperC). Vrees alleen dat hij geen genoegen neemt met een ruil zonder bijbetaling, … :wink:

1 like

Kerst


Voornamelijk slava, raketa, wostok, 1 seiko, 3 ali loreo. En invicta russische 50 jaar diver met Zwitsers uurwerk.

10 likes