Deze komt morgen binnen. Leuk nieuw model. Carbonox dus lekker licht en sterk. En natuurlijk de tritium buisjes…![]()
![]()
Je betaalt ook niet de hoofdprijs voor zo’n quartz beater. Al met al…eens zien wat het gaat brengen.
Wederom next, mijn laatste aanwinst van dit jaar.
Samen met de bovenstaande Luminox 1831 is dit mijn collectie waar ik tevreden mee ben.
Mooi hoor! Ik heb ook een zwak voor het merk. Het zijn gewoon goede horloges. Ik gebruik ze 's nachts als noodverlichting.
4 luminox en 2 marathon. Beide echte toolwachtes
Draagt super hoor. De secondewijzer raakt de minute track op de mm precies.
Als je van G-schock houd ga je dit ook gaaf vinden.
Ze prijzen zichzelf wel een beetje de markt uit maar dat doen er wel meer.
De reden voor aankoop van mijn Luminox; Geweldige no nonsense carbon toolwatch. Handig om de laatste uitlaattijd te registreren, Bestand tegen een stevige hondenpoot en natuurlijk de supergave altijd werkende tritiumbuusjes. Erg tevreden mee ![]()
Yes, fantastisch scherp ![]()
Getwijfeld over deze ivm de maat en mijn kleine -18cm pols. Vind een 40mm ideaal maar eerlijk, de originele versie is net even wat mooier (met betere specs).
Ik meet 16.4cm. Hij valt veeel kleiner dan de maat. Kun je makkelijk hebben. Lug to lug was iets van 46mm.
Dat is balen, dacht net geen behoefte meer te hebben aan wat nieuws
![]()
ik heb ook naar de kleinere gekeken maar de OG (ook om de pols van Paul Walker in de eerste FF) is gewoon mooier vind ik en met meer tridium tubes. bandje zit heerlijk, heel zacht en flexibel. (itt somige g-shocks).
de kast begint bij 42.6 ofzo maar gaat in stappen kleiner naar de dial, de bezzel is dik, de rehaut ook. de band zit er half onder de bezel op, zo kort zijn de lugs (bijna ale een seiko tuna), de uiteindelijke dial is zeer klein (kleiner dan om mijn 38mm duiker. dus hij toont kleiner.
gewoon een tof en doordacht ontwerp.
Gaaf, thanks voor de extra info. Hij moet er tzt dan toch maar komen ![]()
Je vind hem niet mooi en daarom laat je het plastic erop zitten?
Deze foto is gemaaakt toen ik hem net binnen had, ik vind hem echt wel mooi hoor. ![]()