Luna Dude

Ik weet nog niet waar mijn 2e heen gaat. Heb
Heb nog een half jaar om dat te bedenken :joy:
Mijn voorkeur is ruilen voor een andere limited die ik zelf heb gemist.

Welke andere limited’s zijn er. Ik ben nog vrij nieuw in de vostoks

Me too. Dit word mijn waarschijnlijk mijn eerste Luna/Scuba Dude Bostok/Vostok.

De laatste loodjes, uurwerken zijn klaar, getest en kunnen in elkaar gezet worden. Levering deze maand. Het was een olifantendracht maar de volhouder wint. Ik heb 30/179 geloof ik…

2 likes

Heb me ooit ook voor aangemeld. Zeker 2 jaar geleden. :+1:
Laatste tijd erg stil rond de Luna Dude.

Vanuit welk land worden ze geleverd?

Zwitserland -noorwegen-de wereld in.

De vostok luna dude is stekker een jaar geleden eruit getrokken.
Het is nu de cosmodiver geworden. Je kon jezelf aanmelden voor het nieuwe project die ook aanmerkelijk duurder werd

Alle onderdelen zijn terug beschikbaar op meranom voor de geïnteresseerden. Ik heb mijne al kunnen bemachtigen :+1:

1 like

Kan Meranom leveren vanuit Rusland op dit moment?

Is de datum schijf al in het zwart leverbaar ?
Ik heb alle onderdelen liggen behalve de juiste datum schijf

Jeetje is alweer een jaar geleden :crazy_face:

Heb hem toen in elkaar laten zetten maar liefde was van korte duur.

2 likes

Ik vind hem nog steeds Uber tof ! En het verhaal / drama erbij maakt hem extra speciaal !

1 like

Moet je dat wel willen? elke cent die naar Rusland gaat is er 1 teveel. Er zijn natuurlijk niet voor niets sancties.

Al ben ik best benieuwd naar het antwoord op je vraag.

Daar is al genoeg over gediscussieerd in het topic Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII daar ga ik niet weer over beginnen. Ik heb daar destijds ook mijn mening gegeven.

1 like

Hihi. Ik moet nog 65 euro betalen aan een verkoper uit moskou. die stuurde altijd eerst op en als ik tevreden was hoefde ik pas te betalen. Dit gebeurde dus ook twee dagen voor de oorlog begon.

De beste man kan ik met geen mogelijkheid betalen. Paypal, credit card, western union en een 6 tal andere opties geprobeerd. Ik hou niet van schulden. Vindt wel sneu, hij vind p…tin ook een eikel.

2 likes

Discussie is niet nodig.
Er zijn sancties dus er hoort daar geen geld heen te gaan.
En gelukkig is dat schijnbaar ook niet voor elkaar te krijgen voor de meeste mensen.

Als mensen in hun portemonnee geraakt worden dan wel.
En juist daarvoor is het belangrijk dat elke Rus de sancties voelt.
Zijn “eigenvolk” moet zich tegen hem keren.

Wij voelen het ook in onze portemonnee net als de gewone Rus. En natuurlijk zijn de meeste Russen helemaal geen slechte mensen.
In Ukraine is de echte ellende en zolang wij daarvoor alleen “In de kou” hoeven te zitten of meer moeten betalen heb ik dat er graag voor over.

Als alles rustiger is kan je die Raketa vast wel betalen of terug sturen.
Ik zou de beste man ook niet zomaar zijn horloge ontnemen.

3 likes

Ik denk niet dat er een probleem is mijne is vandaag vertrokken uit de luchthaven daar :+1: hou je op de hoogte.

2 likes

Hij ligt klaar in Noorwegen kwam, net uit Zwitserland waar er een selita in gezet is.
Nu maar op de bezorgdienst wachten.

Screenshot_2023-02-10-02-26-38-01_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6

2 likes

Een Lunadude met een Sellita? :open_mouth::thinking:

Prima uurwerk maar zo is er weinig Russisch meer aan…