LVMH watch week (De Grote Release kalender)

Ik eigenlijk ook een beetje.

Past u op? Horloges verzamelen kost u jaren van uw leven.

1 like

Ik ben even aan het zoeken gegaan, maar er is dus nog geen topic over recente releases in de LVMH watch week.

Heel rustig kijk ik naar hodinkee, fratello, monochrome en revolution etc door, maar ik heb nog niets gezien waar mijn hart echt sneller van gaat kloppen. nee ook niet van een tiffany timer in platina
:slight_smile:

Alhoewel ik die nieuwe seafarer van TH en andere horloges wel kan waarderen, maar dat is het dan ook. Waarderen is nog verre van verliefd worden.

Hebben jullie dat nu ook bij recente releases, of klopt jullie hart wel harder bij sommige nieuwe uitgaves?

Net even bij Zenith gekeken. Ook niks bijzonders helaas.

1 like

Nou dan wordt het wel saai zeg. Ik ben ‘stiekem’’ ook een klok fan geworden
Dat l’epee :slight_smile:

Verder is dit imo echt heel goed design en uurwerk via LV:

Uniek handwerk:

Daniel Roth?

Over naar Hublot, dat je de ballen hebt om dit te doen?
https://www.hublot.com/en-int/watches/big-bang/big-bang-tourbillon-novak-djokovic-goat-edition-blue-44-mm

En dan de sage in titanium, die staat op de lijst voor de zomer.

Maar wat verder interessant is, dat LVMH/Zenith hun (bewerkte) uurwerken nu in de Bulgari/Tiffany/Genta stopt.

3 likes

Ik ga een banaan lezen :joy:

Dat jij niets hebt met de nieuwe Tiffany met een El Primero 400 (ouch Daytona) maakt het wel bijzonder dus welke banaan? Ik ben je even helemaal kwijt hier, dus help me even op weg.

Zeker!

Vind ze erg goed gelukt! :star_struck:

En ga ze zeker passen, zodra dit kan!

Deze was daarnaast ook wel een echte eye-catcher

Sowieso was voor mij deze nieuwe Glassbox-varianten verreweg het interessantste dat er te zien was en zeker ook esthetisch het meest prettig. :blush:

3 likes

Nu heb ik vragen:

1. Wat er zo bijzonder aan is dat ik daar niks mee heb. Bedoel je dat?

2. Wat is er zo bijzonder interessant aan een Tiffany met een zenith uurwerk?
    Ik vind die niet bijzonder. Ik zie het oprecht echt niet. Best een gedrocht eigenlijk. Zeker in detail. :grimacing: maar je mag mij ook op weg helpen hoor.
    Puur dat er een zenith uurwerk inzit kan geen reden zijn om iets mooi te vinden, toch?

Ik vind vooral die groene wijzerplaat heel gaaf!

Maar wel helaas stevig geprijsd zeg. € 8K is een hoop geld. Maar goed, als je naar de concurrentie kijkt, is het waarschijnlijk helaas niet anders vandaag de dag

Gelukkig is Tag Heuer op de grijze markt of jong gebruikt soms nog wel wat vriendelijker geprijsd te vinden. Even in de gaten houden. Ik sluit niet uit dat ik nog eens zo’n glassbox aan mijn collectie toevoeg want ze zijn wel erg mooi!

1 like