![]()
Serieus?
Mooi omschreven Coenraad, zoals altijd in stijl.
Dat dusâŠ
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit een horloge uit de VS kwam qua ontwerp.
Tijd voor een poll?
Nee. Gewoon nee.
Niet alleen is het niet chic, het is zelfs niet om aan te gluren. Naar mijn bescheiden mening, uiteraard.
Waar te beginnnen? Het Bell & Ross logo heb ik altijd al kut gevonden. De ontwerpen met die lomp ogende kasten ook, die zou ik nog niet in de console van mijn boot of helicopter willen zien als ik er eentje had. In dit geval vind ik de wijzerplaat nodeloos druk en eigenlijk ook kut, ben ik van mening dat zulke brede stukken rubber alleen onder een auto thuis horen, en vind ik die crown guards met die sleuven er in heel erg naar. Tot slot: Waarom ligt er een pakking om de buitenkant van de bezel?
Sjiek is niet het woord dat ik zou kiezen maar wel tof.
Het contrast op HF is werkelijk prachtig.
Van chique
Naar een bescheiden mening⊠![]()
Mooi dit.
Maare⊠Nee. Doe maar in de blender.

Om in de woorden van Bruno Belamich, B&Râs co-founder en chief designer, te quoten;
âDesign isnât just about ideas; itâs about choices,â
Helaas is hier de verkeerde keuze gemaakt.
Zonder jouw eerlijke mening is geen âwat vind je vanâŠâ topic compleet. Geweldig omschreven.
Goh, ik vind het best een fraai horloge.
Sluit ik mij bij aanâŠ![]()
Dit noemt men power reserve of gangreserve
Is op veel andere automaten ook te vinden.
Wat zijn dat? Vanaf welke leeftijd ben je een ouwe lul? ![]()
De overbekende en platgetreden paden.
50, als je geluk hebt ![]()
Dat is ook het leuke van deze liefhebberij. Voor een ieder wat wilsđ.
Zijn er specifieke zaken wat je er zo fraai aan vind?
Ben nieuwsgierig naar wat voorstanders hierin zien. Mischien mis ik iets en dat meen ik oprecht.
Zo vond ik een hele poos geleden, de 6139 serie van Seiko ook helemaal niets⊠Daar heb ik ondertussen een hele serie van
. Zo zijn er wel meer stukken in de verzameling die ik het jaar ervoor nog vervloekte.
Onmiskenbaar een Bell & Ross.
Niet echt mijn smaak maar waarschijnlijk zijn er liefhebbers. ![]()
Ik denk dat er weinig liefhebbers zijn, B&R verkoopt niet zo best meer, qua design zijn ze al jaren van het pad.
Display en vooral de datum aanwijzing doen me denken aan mijn Casio EFR-129 en dat is al jaren 1 van mijn favoriete horloges. Maar hoe leg je uit wat je er zo mooi aan vindt, de eerste indruk is al heel bepalend en die was niet slecht. Dan ben ik dus enigszins verbaasd over de negatieve comments, maar goed dat is dus smaak.
Nee, ik zou deze met plezier dragen.
Om de pols van iemand anders zou ik hem best interessant kunnen vinden.
Goedgekeurd door de Nederlandse Vereniging van Huismannen.
![]()