Maandag Quartzdag

Gaaf! Heb ook over deze getwijfeld ivm het feit dat de originele stationsklokken blijkbaar óók wat langer stilstaan op 12. Dat schijnt niet eens een triviale aanpassing aan het quartzuurwerk te zijn. Uiteindelijk toch voor de automaat gegaan.

Vandaag de BFK (foto eerder genomen). Fijne maandag!

5 likes

Ik kan eindelijk een keer mee doen op maandag. Leuk klokje mooie wijzerplaat, tikt keurig op de deels opgelegde (!) indices en een zeldzame verschijning als ik de topics mag geloven.

6 likes

Lief dagboek,

Het is alweer dag 4 van de Casio f-91w challenge. Het is zwaar. Niet het horloge trouwens: dat weegt maar 22 gram - alsof je niets om de pols hebt. Nee, ik bedoel dat het begint te kriebelen. Niet de plastic band hoor: die zit heerlijk soepel en zo lang ik mijn pilletjes blijf slikken, zou volgens de dokter dat ‘andere dingetje’ ook onder controle moeten blijven. Ik bedoel dat ik met toenemend verlangen naar mijn horlogekist kijk. Ik moet eerlijk bekennen: gisteren ben ik vreemdgegaan. Toen niemand het zag, heb ik stiekem even een Omega omgedaan. Wat voelde dat spannend! Maar vandaag gaan we weer gewoon verder met de challenge. Het zal moeilijk worden om te doen alsof er niks gebeurd is gisteren…

8 likes

…ach, het was zondag. Toch? Dan mag dat :wink:

Succes met je challange…

1 like

Vintage LCD! :sunglasses:
[URL=http://s1079.photobucket.com/user/eayden/media/image.jpg1_zpsjdoftvy7.jpg.html]

[/URL]

Goedemiddag!

2 likes

Mijn enige horloge op dit moment

1 like

Enige horloge of enige quartz ?

Afgelopen zaterdag de batterij laten vervangen, en weer heel graag om de pols:

Gr. Marc

De Spirit

3 likes

Bruvik Svalbard

1 like

krijg je ook nog opmerkingen uit je omgeving?

Citizen AS-3040 op de lumpy

3 likes

:thumbsup:

Ik doe mee:

Groeten,

Stefan

2 likes

Blijft leuk om naar te kijken (ooit met nogal onvaste hand genomen…)

[URL=http://s128.photobucket.com/user/marijn_album/media/GIF%20Maker/8E7A48A9-DC90-4FD3-81B4-8668BA8F8572_zps7j56aqd8.gif.html][/URL]

7 likes

Ik heb inderdaad gemesmeriseerd zitten kijken naar je gifje. Zouden er mechanische horloges zijn die iets vergelijkbaar doen?