Maandag-quartzzzz-dag

Hebben jullie dat nou ook? Een goedkoop quartz horloge, wat je zo leuk blijft vinden, dat geen haar op je hoofd eraan denkt om die ooit weg te doen?

Dit is er zo een. Een leuk Bosch (ja, van de boormachines enzo) horloge met piepklein Miyota quartz loopwerkje erin, maar toch stevig en van degelijk rvs. Solide rvs armband, interne datumvergroter (dus onder het glas), leuke “wave” wijzerplaat en keurige wijzers, die ik niet overal tegenkom (gelukkig niet de alomtegenwoordige imitatie Rolex mercedes wijzer). Toen ik 'm gebruikt kocht (was nergens meer nieuw te koop), was die wat ruw, waarschijnlijk los in een la liggen schuiven, maar na een beetje polijstwerk, zo weer netjes. Inmiddels al een paar keertje het kleine batterijtje moeten wisselen, maar die kosten ook maar weinig, als je een kaartje tegelijk koopt.

Nog steeds blij met dit grappige klokje, wat er duurder uitziet, dan 'ie is.

8 likes

Speciaal voor Quartz dag deze omgedaan.
Ook even snel bij een klant een foto gemaakt… :wink: , hij moest toch ff koffie halen.

Pieter.

3 likes

Hebben jullie dat nou ook? Een goedkoop quartz horloge, wat je zo leuk blijft vinden, dat geen haar op je hoofd eraan denkt om die ooit weg te doen?

ja… daar heb ik er ongeveer 100+ verschillende van :smile:

deze is ongeveer de laatste een Q&Q van nog net geen 2 tientjes

maar deze vind ik ook bang for buck.

beiden ooit € 18,- in de sale ( kreeg er overigens nog 2 waardebonnen bij )
dus effectief slechts € 13,- ps . de axcent heeft overigens een brushed / polished massieve staalband solid endlinks.

Zeker! De Seamaster 2264 en de UX (althans dat denk ik). Plaatjes gemaakt bij de Poolcirkel (Zweden).

1 like

Slimmerik! Je hebt “goedkoop” uit mijn zinnetje verwijderd! :stuck_out_tongue: Zo lust ik er nog wel eentje! :wink:

2 likes

Klopt! Anders klopt het geheel niet meer :wink:

Vandaag mijn nieuwe aanwinst, onlangs overgenomen van royal roy

@James_T_Kirk

ik lust er wel eentje … hebben jullie dat nou ook ?

citaten knippen en vervormen kan nog erger… dus het valt nog mee :smile:

2 likes

:smile:

Morgenochtend vertrekken we naar het zuiden, dus twee weken lang deze in en om het zwembad:

Fijne vakantie allemaal!

De chronospeed vandaag (oude foto)

1 like

En ik vandaag de SMP mee naar het werk…

1 like

Één van mijn eerste aankopen.

3 likes

Goede reis en veel plezier, Hidde :sunglasses:

Het is quartzdag dus vandaag deze om:

Mooi. Klassieke schoonheid.

Een oudje met een nieuwe motorkap. :smiley:

Kalender nog tot en met 2032.
Leek in het begin een eeuwigheid maar het schiet al aardig op. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

Kalender nog tot en met 2032.Leek in het begin een eeuwigheid maar het schiet al aardig op.

dan stel je hem in 2032 op jaartal 2004 en dan kun je weer 28 jaar verder

Laatste keer om de pols…

Dank je!

1 like