Leuk ding. 36mm top
De specs - 5 Bar - wel ok.
Dikkerdje? Net formaat lijkt me.
Op deze fotos ziet hij er echt goed uit.
Mijn eerste indruk was “mwah”, ik had gehoopt op net zo’n spectaculaire dial als bij de Manhattan. Maar toen las ik “36 mm”! Dat maakt het toch wel interessant. Naar mijn idee zijn dit soort horloges vaak een stuk groter. Al moet ik bekennen dat ik me er ook niet echt heel erg in heb verdiept.
De Jubilee heeft een mooie sluiting en met de vrij korte links denk ik dat er wel een goede fit te vinden valt.
Alleen de keuze om m ook op een tropic te tonen snap ik niet helemaal, ik zou er een mooie leren band bij zoeken denk ik.
Al ervaringen van forum leden met dit prachtig ogende klokje? Ik word er wel enthousiast van!!
€849 nu, aardig gestegen in prijs.
De champagne en de zwarte zijn nice
Ik heb hem vorige week binnen gekregen. Vind hem zeker het geld waard. Tot nu toe geen dingen die tegenvallen of klachten. Het is een heel mooi horloge met een erg goede afwerking.
Ziet er top uit! Draagt ook mooi op je pols. Er stond er afgelopen weken een op chrono24 met donkere wijzerplaat maar deze is helaas weer verkocht.
Thnx! Ja ik heb smalle polsen, dus 36 is perfect voor mij (alhoewel hij wel wat groter draagt).
Ik vind hem het geld zeker waard.
Is er in regio midden Brabant een eigenaar van dit leuke horloge bij wie ik een kijkje mag nemen? Ben toch wel al een tijdje getriggerd! Blijf daarbij toch wel de sterke voorkeur houden om een horloge eerst te kunnen zien, voelen en passen voordat ik tot een aankoop overga…
Bevalt hij nog steeds?
Nog meer mensen die dit horloge hebben en hun ervaringen kunnen delen? Hij staat op dit moment bovenaan mijn lijstje!
Sorry man… was hier niet echt meer actief op vanwege drukte. Maar hij bevalt nog steeds erg goed. Ik draag hem niet elke dag, maar het is nog steeds één van mijn favoriete horloges in mn collectie. Ik weetniet of je ondertussen hem aangeschaft hebt… maar wellicht heb je nog iets aan mn feedback.
Toppertje… Zit ik ook al een tijdje naar te kijken… Uiteindelijk voor een Baltic gegaan, maar hij blijft op mijn lijstje staan als er weer eens iets uit gaat.
Netjes hoor! Echt een mooi horloge.