Mafkees

Afgelopen week een Seiko Mini Turtle van Matthijs @Mafkees overgenomen.
Snelle verzending, goeie, vlotte en vriendelijke communicatie, en het horloge was precies zoals omschrijving. Tevens was het pakketje goed ingepakt.

Topverkoper!

Zou zo weer van @Mafkees kopen! :+1:

1 like

Vandaag een leuke overdracht gedaan met @Mafkees.

Een Polerouter van hem gekocht: prachtig en vooraf zeer duidelijk omschreven en gedocumenteerd met veel scherpe foto’s.

Zeker voor herhaling vatbaar dus!

1 like

Hirsch Duke van @Mafkees over genomen. Prettige communicatie en het bandje was er al snel!
Prima zaken doen zo! :grin:

1 like

Al eerder kennis gemaakt met @mafkees op een meeting. Was erg gezellig. Toen al de Seiko Lord-Matic mogen bewonderen. En nu hangt hij om mijn eigen pols!
Communicatie verloopt erg prettig. Het pakket kwam goed verpakt binnen een dag bij mij binnen. Top-ervaring dus :+1:

1 like

Vandaag een mooie vintage van @Mafkees binnen gekregen. In het echt nog mooier dan op foto’s.
Top Matthijs, dank!!

1 like

Een geweldige Eterna van @mafkees overgenomen.
Horloge is precies zoals beschreven, het contact met Matthijs was erg fijn, en de verpakking was zeer zorgvuldig (en inventief!)

Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Dank je wel!

1 like

Ik kocht op 26 december met gezonde tegenzin twee bandjes van Mafkees. Die mochten van mij wel in een envelop met noppenfolie erin en een paar postzegels erop, maar vanwege de drukte bij PostNL rond Kerst heeft Matthijs het spul toch maar aangetekend verstuurd. De traceercode bleek een bijzonder aangename verrassing, want de bandjes bleven inderdaad twee dagen hangen in het proces. Slimme zet, Matthijs. Je bent zonder meer een bevlogen hobbyist en een betrouwbare verkoper.

2 likes

Onlangs een horloge verkocht aan @Mafkees. Soepele, prettige communicatie en een snelle deal. Aanrader dus!

1 like

Vandaag de Hamilton Thin-O-Matic T-403 ontvangen dat ik van Matthijs @Mafkees heb gekocht. Het was precies zoals door hem beschreven. Een prachtig horloge. Het contact was zeer prettig en hij was bijzonder behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. Bijzonder snel verzonden en goed beschermd verpakt, waarbij ik het idee had dat hij kennelijk wat te veel wc papier had gehamsterd. :joy:

2 likes

Binnen een paar uur een horloge verkocht aan @Mafkees
Prettige communicatie en snelheid van afwikkelen. Top.

1 like

Een bijzonder mooie Seiko van Matthijs @Mafkees over mogen nemen. Vriendelijke en vlotte communicatie en snel een deal kunnen sluiten. Vlotjes verzonden en zo mooi als beschreven.

2 likes

Mooi horloge overgenomen van @Mafkees. Deal was snel rond en het pakket snel en goed verzonden.
Zoals al mijn voorgangers al concludeerde: een aanwinst voor het forum!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Horloge verkocht aan Matthijs - alles verliep perfect!

1 like

Horloge gekocht van @Mafkees top!!

1 like

Seikotje gekocht van @mafkees. Blij mee en bedankt voor de snelle deal en verzenden🙂

1 like

Wat een @Mafkees! Koopt even binnen afzienbare tijd een Seiko van mij. Keurige communicatie met een prima afhandeling. Veel plezier ermee!

1 like

Een erg mooi horloge gekocht van @Mafkees.

Fijne ervaring, aanrader!! :+1:

1 like

Alweer een horloge gekocht van @mafkees. Net als 6 maanden terug weer een prima ervaring.

Nu opletten dat ik niet alles koop van m.

1 like

Onlangs een horloge van meneer @Mafkees gekocht. Het duurde even voordat ik de juiste maat schroevendraaier in huis had zodat ik de band op maat kon stellen. Gisteren en vandaag voor het eerst het horloge gedragen. Wat een ontzettend mooi ding en netjes ook nog.

Bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @Mafkees. Snelle deal, vlotte afhandeling en fijne communicatie. Aanrader! :+1:

1 like