Mijn vraag is mag/kan ik spullen gratis aanbieden als basisgebruiker.
En hoe zou ik dat moeten aanpakken?
Soms heb ik spullen zoals bandjes enz waar mensen op marktplaats de gekste biedingen doen,dat ik liever hier iemand blij mee kan maken.
Jammer, ik begrijp je goede intenties maar volgens mij mag het niet. Een basisgebruiker (Trust Level 1) mag op Horlogeforum.nl géén spullen aanbieden, ook niet gratis.
Alle vormen van aanbieden (verkopen, ruilen, weggeven) zijn uitsluitend toegestaan vanaf Trust Level 2.
Je mag (nog) geen advertenties maken. Zo veel is duidelijk. De prijs is niet bepalend, het is gewoon een beleidsvraag, dus of het geadverteerde object iets moet kosten of niet is irrelevant.
Of er een hoek/verzameltopic zou moeten zijn in het forum voor “Gratis af te halen”… Tja, daar zou je mogelijk over kunnen praten met moderators zoals @Jur en @junior.
Verder sluit ik me aan bij wat @Nickjackelson al zei.
Topic trouwens even verplaatst naar FAQ (discussie), want dit had natuurlijk niets met horloges te maken.
Oke duidelijk.
Dan moet ik nog even geduld hebben tot level 2 ![]()
Toch zou inderdaad een topic gratis een leuk idee zijn.
Aangezien iedereen hier als horloge liefhebbers elkaar graag helpen.
Het argument dat je geeft is valide en ook al vaker gegeven. Desondanks mogen gebruikers met vertrouwensniveau 1 (TL1) geen zaken aanbieden op HF, ook niet gratis. Vertrouwensniveau 2 (TL2) krijg je door actief op HF mee te doen en HF te bezoeken, voor een lange periode.
Ik sluit dit topic want dit is al vaker besproken. Heb je verder nog vragen, stuur even een PB naar mij of een andere moderator.
PS Wil je meer weten over Trustlevels: Klik.