Mag ik jullie gedachten bij.. deze 1968 Omega Chronograph?

Prachtig zeg! Wow.

Denk ook gepolijst. Wel heel goed gedaan.

wp heeft wat vochtschade rechts onderin. Uurwerk niet recent geserviced; is wat donker verkleurd.

Ik herkende de verkoper ook aan de fotografie stijl ;-). Heb er in het verleden ook een horloge gekocht, aardige vent en 100% betrouwbaar wat mij betreft. Volgens mij geeft hij z’n Omega’s ook altijd een servicebeurt voor verkoop en krijg je een jaar garantie. Mooi horloge ook, als ik mijn collectie nog een keer uitbreid wordt het ook zo iets (liefst nog een seamaster chronograaf met 321 maar die zijn te duur geworden voor mij…).

Ik vind het geen afbreuk doen! Sterker nog: erg mooi.
Ik zie het aan het gebrek aan krasjes, zeker de caseback lijkt als nieuw.
Ik ben het met je eens dat kast er straks uitziet. Zeker niet te veel gepolijst.

Ziet er mooi uit. Als ie gepolijst is is dat heel mooi gedaan. Bijna te mooi!
Is de prijs geheim? Want dat bepaalt natuurlijk veel.

Gepolijst of niet. Ik zou graag willen, dat al mijn vintage horloges er zo prachtig uit zouden zien.
Groet. Richard.

Hij lijkt mij inderdaad ook gepolijst maar, zoals anderen ook al zeggen, wel erg netjes gedaan. De lijnen lijken me allemaal nog netjes. :+1:

Geen verstand van vintage, maar ik vind hem erg mooi. Gebalanceerde dial, pushers zonder crown trekt me wel.

Deze is echt schokkend mooi. Vooral die verzonken subdials doen het mooi in het geheel.

Wat bedoel je? Er zit toch gewoon een kroon op?

Crown guard bedoelde ik :slight_smile:

1 like