Magrette

Deze uitvoering vandaag aan mogen nemen namens mijn vader. Heb moeite om het pakketje ingepakt te laten. :sweat_smile:

3 likes

Ik vind het in wit gewoon een erg goed uitziende klok, strakke wijzerplaat, leuke details en zo te zien keurig afgewerkt.
575,- USD lijkt mij niet veel voor een dergelijk horloge met draaibare binnenring, en niet iedere microbrand is hetzelfde, QC zal ook een deel van de prijs bepalen.

Daddel.

1 like

Worden gewoon ook vanuit Europa/ Nederland verkocht hoor; als je douane/btw meerekent is het nog goedkoper ook;

kijk maar :smile:

Schitterend horloge! Prachtige heldere witte wijzerplaat zonder teveel erop :+1: Schitterend!
Veel draagplezier ervan!

1 like

Topper, man! Echt mooi ding! En idd, zelfs de gesp is mooi! Magrette en Stephan zijn goed bezig!

1 like

Met de groene dial in de pvd kast is die wel erg gaaf.

2 likes

Hij is prachtig, en het wachten waard.
Zou zelf voor de zwart groene versie gaan.
Ik zit zelf nog op de levering van de Vantage brons met zwarte plaat te wachten. Beetje problemen bij Magrette.

1 like

Die groene is inderdaad :thumbsup:

Wat voor kleur band zou volgens jullie het mooist staan bij deze witte Magrette?

Misschien iets uit de nieuwe Hirsch Heritage serie?

Proficiat! Zelf zou ik liever de interne duikersring hebben, maar die heeft dan weer niet zo een gave sandwichdial.

1 like

Ik vind het een beauty! Gefeliciteerd, Enjoy it!

1 like

Hij is prachtig.
Die witte is een beetje te dressy naar mijn zin, maar hij is schitterend.
Zwarte band of knalrood!

1 like

De middenbruine is prachtig denk ik (derde in de rij)

1 like