Onlangs kwam ik dit horloge tegen en het trok mijn aandacht: de Brew Super-Metric in Electric Blue.
Persoonlijk ben ik erg te spreken over de levendige kleuren, het coole retro design en de strakke band. Met een prijs van rond de € 415 is hij bovendien toegankelijk.
Voor wie het merk niet kent: Brew is een Amerikaans microbrand uit New York, opgericht door Jonathan Ferrer. De inspiratie voor de ontwerpen komt, heel origineel, uit de wereld van industriële koffiemachines.
Maar smaken verschillen natuurlijk, dus ik ben benieuwd naar jullie oordeel.
De vraag is simpel:
Wat vinden jullie van de Brew Super-Metric?
Ik zou het zelf ook niet snel kopen, maar ook wel op MAKEN gestemd. Voor iets meer dan € 400,- kan je hier geen buil aan vallen. In ieder geval een leuk origineel ontwerp van een merk dat oprecht iets op een eigen manier probeert te doen.
Veel liever dit dan één of andere ‘hommage’ voor dit geld.
Zeer zeker niet mijn ding. Maar zoals je zegt: smaken verschillen. Wat voor mij niet werkt, kan een ander fantastisch vinden. Deze is in ieder geval apart te noemen.
Hou best van een kleurtje, maar dit is misschien wat veel bij elkaar. Voor kunstzinnige, wat alternatieve types wellicht die ook dit soort brillen leuk vinden.
Maken. Had overigens een groter percentage voor “maken” verwacht (nu 60%). Imo verdienen ze in ieder geval wel een plekje in deze markt. Leuke en originele ontwerpen.