Prachtige foto’s en een ontzettend mooie collectie!
Die meeting in het zuiden des lands was toevallig die Rolex meeting op Chateau St. Gerlach?
Prachtige foto’s en een ontzettend mooie collectie!
Die meeting in het zuiden des lands was toevallig die Rolex meeting op Chateau St. Gerlach?
Kwijl. wauw.
(ban) Zie het maar zo: nu behoor je pas bij de harde kern van HF.
Ik verbaas me over de afwerking van de wijzers op de Tudor Prince Oysterdate (close up). Die mogen weleens bij Seiko op les (GS wijzers, zelfde prijsklasse).
Hele mooie foto’s van beauty’s hoor.
Tja, wat moet je daar nou op zeggen? Ieder tijdschrift over horloges zou ook eens met jou moeten praten, Stef. Wat een foto’s, ik geniet er iedere keer weer van, bedankt!
Erg mooi om naar te kijken, laat staan te bezitten!
Een ban? Voor té mooie foto’s zeker?
Prachtige foto’s! Erg gaaf Stef.
Prachtige foto’s en horloges!
De afwerking van Rolex en Tudor uit deze periode kan inderdaad niet in de schaduw staan van de huidige lijn GS. Dat is echt van een heel ander niveau. Hoe het met GS zit van 20-25 jaar geleden weet ik niet want dat is de leeftijd van de Tudor, die komt uit 1990.
Schitterende foto´s van prachtige klokje´s
Dit zijn geen mooie foto’s.
Deze zijn prachtig, je hebt mij een moment van genieten bezorgd waarvoor bedankt.
En een meeting , ik hoor het graag.
met vriendelijk groet,
Aad
Tja onze leiders zijn soms erg streng want daar begon dit topic mee. Ik ken de frustratie. Een voute foto en je bent voor bepaalde tijd van ons geliefde forum verbannen. Gebeurde mij al drie keer. Trouwens mooie foto’s @malus65
Alle foto’s kunnen wel gewoon individueel gedownload worden. Kun je nemen wat je wilt.
klasse collective die de revue passeerden maar de foto’s zijn om van te smullen. Puik werk!
Seamaster GMT
Nette Foto’s!
Prachtige foto’s mijn complimenten hiervoor
Super mooi. Die Squale foto’s zijn zo akelig smakelijk.