Maniac2003

Voor mijn zoon (of misschien hou ik 'm toch zelf :smiley: een G-Shock van Maniac2003 overgenomen.

Super communicatie en keurig verpakt.

Bij deze: Maniac2003 is de beste :~

1 like

Maniac nam een handgemaakte grijze nubuck RAF strap van me over,
Een correcte en vlotte communicatie,
Betaling verliep misschien nog vlotter!

Prettig zaken doen zo!

1 like

Aan Richard (Maniac2003) een Hirsch Liberty horlogeband verkocht.
Geld stond er in een oogwenk op maar …belangrijker prima communicatie en feedback.
Kan dus ook, bij een relatief laag bedrag, gewoon top. :+1:
Bedankt Richard en wellicht tot een volgende keer.

1 like

Ik heb bij Richard/Maniac2003 via het forum een klok (letterlijk deze keer :slight_smile: ) gekocht: een wandklok-uitvoering van de witte MeisterSinger No 01. Bij uitzondering deze keer gevraagd om de klok op te sturen. Prima communicatie met Richard: telkens vlotte reacties op mijn berichten en Richard hield mij voortdurend op de hoogte van de stand van zaken rond inpakken en verzenden. De klok werd uiterst keurig en veilig verpakt verzonden. Helemaal top :+1: !

1 like

Werkelijk een fantastisch horloge overgenomen van Richard.
Duidelijke communicatie, alles zoals afgesproken en meer dan goed ingepakt.
10+!

1 like

Voor mijn toekomstige schoonzoon een mooie Seiko van Richard overgenomen. Prima en vlotte communicatie en de Seiko netjes verpakt opgestuurd.
Een ver/koop-ervaring zoals het altijd zou moeten zijn. Wie weet hebben we nog eens een deal.

Dank voor de service & fijne deal Richard! :wink: :thumbsup:

1 like

Van Richard heb ik een Swatch Sistem51 overgenomen: duidelijke, vlotte communicatie en echt uitstekend verpakt:

1 like

Akribos overgenomen. Prettige snelle deal!

1 like

Van Maniac2003 een prachtige Einzeiger overgenomen. Zeer prettige communicatie en uitermate correcte omschrijving van de klok. Kwam uitstekend verpakt en in no-time aan, top!
Ik kan Maniac2003 van harte aanbevelen, bedankt! :thumbsup:

1 like

IK Colouring overgenomen. Soepele transactie!

1 like

@maniac2003 doet wat hij belooft. Erg prettig zakendoen. Thumbs up.

1 like

Ik kocht afgelopen week een Bulova Curv van Richard. Je kan je geen betere verkoper wensen dan hem. Eerlijk in zijn advies en communicatie en behoorlijk behendig in het veilig verpakt versturen. Aan te raden als verkoper! :wink:

1 like

Van @maniac2003 een watch holder over genomen.
Goede communicatie
Snelle verzending
Goed ingepakt

Top :thumbsup:

1 like

Richard heeft van mij een Ko bandje overgenomen. Fijne en vlotte communicatie en betaling was ook direkt geregeld. Top :thumbsup:

1 like

Horloge overgenomen van Richard.
Snel en duidelijke communicatie.
Horloge was goed en bom proef ingepakt.
Levering was ook lekker snel.
Aanrader!!!

Richard bedankt en tot de volgende keer:thumbsup

1 like

Richard heeft een bandje van me overgenomen.
Prettige communicatie en vlotte betaling. Gewoon een goeie gast :+1:

1 like

Seiko van Richard overgenomen.
Prima communicatie, snel verzonden en bombproof verpakt.
Top !!! :smiley::+1:

1 like

Flitsdeal met Richard gemaakt op een Cordovan band, dat ging als een speer en prettig. Veel plezier met de band!

1 like

G-shock overgenomen van Maniac. Fijne deal, goede communicatie,aardige vent. Aanrader.

1 like

Topdeal! Snelle en vlotte communicatie. Niets aan te merken op het bandje dat ik gekocht heb. Nu nog op zoek naar nieuwe springbars… :slight_smile:

1 like