MannetjeMar

Vandaag van @MannetjeMar een Explorer 1 overgenomen. Leuk gesprek gehad over horloges, echt een liefhebber, die Marco en ook een beetje buiten de geëffende paden, zoals de Blancpain die ie liet zien. Alles voorafgaand aan de overdracht ging ook lekker soepel en snel, een aanrader!

2 likes

Leuk deal gemaakt met Marco @MannetjeMar

Super vriendelijke communicatie, prima prijs en verzending was pico bello in orde.

Zeker een positieve ervaring dus!

1 like

As always :ok_hand: @MannetjeMar

3 likes

Zojuist mijn aankopen van Marco ontvangen.

What can I say? - PERFECT all the way !

Thx, Jack

2 likes

Marco bedankt!

Fijne communicatie en niet te vergeten super netjes verpakt. Het horloge was precies zoals omschreven. Je maakt het niet vaak mee dat als je van een particulier iets koopt ze het nog netter opsturen dan een webshop. Hulde

2 likes

Vanmiddag een horloge van Marco over genomen, gezellig en altijd leuk een enthousiast mede forumlid te ontmoeten …
Aanrader dus :blush::+1::+1:

1 like

Drie weken geleden al een prettige ontmoeting gehad met Macro. Onder het genot van een kopje thee het horloge van onder tot boven doorgenomen. Afgesproken dat ik er een nachtje over wilde slapen, maar diep in mijn hart wist ik had al.:smiley:

Vandaag was het dan zover. Weer in dezelfde lunchroom, met een thee en dit keer een appelgebakje erbij, nogmaals alles doorgenomen. Marco is een betrouwbare en vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Ik wil Marco bedanken voor alle tijd die hij geïnvesteerd heeft om deze deal mogelijk te maken. Ik kan Marco daarom ook van harte aanbevelen!

1 like