MaPaLu

Idem, mooie Pelicase gekocht. Perfecte afhandeling(tu)

Ook ik heb een Pelicase gekocht, prima en vlotte afhandeling!

Dikke duim(tu) voor het forumlid MaPaLu.
Prettig contact, goed zaken doen en een correcte afhandeling!
Tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Erik

En weer een prachtige Omega overgenomen van Martin. Prettige afhandeling en goed contact gehad. (tu)

Een Omega Polaris Multifunction van MaPaLu overgenomen. Prettig contact en super afhandeling.

Bart

Omega Dynamic overgenomen van MaPaLu( Martin). Goede en vlotte afhandeling door Martin.

Vandaag de Dynamic Chrono overgenomen van Martin. Contact verliep vlot (altijd snelle replys via mail/pb) en afspraken zijn goed nagekomen. Afspraak gemaakt om het horloge te komen halen en na een prettige overdracht nu dus de eigenaar van een mooie Omega. Top!

Horloge ziet er echt super uit en zit nu om m’n pols! Absoluut een aanrader dus en wie weet tot een volgende keer.

Prettig en vlot zaken gedaan met Martin

Ik heb (nog) geen zaken gedaan met Martin maar al wel verscheidene keren mailwisselingen gehad.

Hij neemt de moeite om snel en uitgebreid te reageren.

Bedankt Martin,

Mvg,
Ip

Net een mooie deal afgerond met MaPaLu. Was niet de eerste, en vast ook niet de laatste. Aanrader!

Onlangs (uiteraard) een Omega aangeschaft via MaPaLu. Is een keurige deal geworden en de afwikkeling verliep uitstekend!

1 like

Horloge verkocht aan Martin. Communicatie en afhandeling top. Gezellig gesprek bovendien. Een aanrader om zaken mee te doen deze liefhebber!
:+1:t2:

1 like

@MaPaLu gaf een reactie op mijn gezocht advertentie.
Na leuk en vlot mail contact met nette foto’s en info een prettige deal kunnen maken!
Betrouwbaar forumlid om zaken mee te doen.
Martin bedankt :+1:

Net zaken gedaan met Martin. Prima kerel om zaken mee te doen. Aanrader.

Een betrouwbare consultant ook. Prima zakendoen met deze meneer

Horloge verkocht aan Martin aka @MaPaLu. Goed contact en snelle betaling. Ook nu weer :+1: voor Martin!

Horloge gekocht van @MaPaLu, perfect verlopen eerst wat heen en weer gestuurd omdat ik niet bij de deur woonde, alles was zoals besproken niets op aan te merken. Zeer goede kerel!

Merci voor het horloge :smile:

1 like

Vlotte deal achter de rug met @MaPaLu . Anytime again Martin :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @MaPaLu.

Martin was zo vriendelijk om hem op te sturen gezien ik even niet kon reizen.
Snelle verzending, vlotte en eerlijke communicatie.

Dank Martin en graag tot een volgende keer!

1 like

Een mooie Rolex zonnebril overgenomen van @MaPaLu
Goede, snelle en prettige communicatie. De bril was snel verzonden en goed verpakt. Ik zou zonder twijfel nogmaals zaken met je doen en kan het iedereen aanraden.

Bedankt Martin!

1 like