Marathon Only

4 likes

ijzersterk

6 likes

Stil hier… Zo komen we nooit tot een Marathon only deel II.

2 likes

Al 2 maanden niks anders gedragen, tritium en de arctic dial zijn een perfecte combinatie voor de donkere dagen.

4 likes

7 likes

Hebben we deze al eens gezien?
Ik vind 'm wel lollig, de Lolex legt 't af. Uiteraard … :wink:

Oh enne, ik heb zelf de TSAR alweer een paar dagen om de pols! Omdat het kan. Deze verveelt me nog steeds niet, wat op zich best bijzonder is want op al het andere ben ik best wel snel uitgekeken.

Deze gaat voorlopig niet onder de vrachtwagen. :sunglasses:

8 likes

Élke dag om de pols, mijnn msar (met aventurine dial):slight_smile:

8 likes

9 likes

7 likes

Hebben we dit al gezien?
Nieuwe rubberen bandjes voor de prijs van 200 euro, … ûh jippie! :innocent:

1 like

Zeg het niet graag, maar Marathon prijst zich wel een beetje uit de markt zo langzamerhand. Ben wel benieuwd naar de strap.

Edit: hoop jij er ook 1 te winnen binnenkort ? :joy:

Ze worden een beetje teveel mainstream, ik heb het al eens eerder geroepen toen ze gingen verpakken in pianogelakte dozen met mooie boekwerkjes. Ze hebben duidelijk de particuliere markt ontdekt. Geef mij (ook) de oude kartonnen doosjes, het opgevouwen foldertje én de slechte verkrijgbaarheid in Europa. Het niche-hoekje was helemaal zo slecht nog niet! Je had iets bijzonders in handen.

Maar ja, het is een bedrijf wat graag wat extra centjes binnen ziet komen. :wink:
Zag trouwens ook dat bij de accessoires houten kleerhangers stonden “government issued” :joy: nou ja, gelukkig veranderd het SAR-horloge niet! Hoewel? Wit …

Tuurlijk! Even testen. :wink:
Ik zit wel te overwegen om nog een oude band aan te schaffen, als reserve. Die past me toch 't best en vind ik fraai staan. Maar ja, de verzendkosten. Pfff.

1 like

Tientje…. Valt me nog mee.

1 like

Ach ja, ik ben in de war met Sinn …
Tientje valt inderdaad mee!

De prijs van de nieuwe straps zijn pittig, maar jouw stukje over government issued kleerhangers makes it all good. Heerlijk hoe ze dat dan op die manier marketen :grinning_face_with_smiling_eyes: :laughing:

1 like

… ja, kijk dan:

Ipv issued gebruiken ze de term ‘government supply’ zie ik nu.
Wel een kek hangertje hoor! :heart_eyes:

Oh oh. :see_no_evil:

1 like

Niet gelukt zoals je hebt gezien! Dan maar afwisselen met Erika … :wink:

4 likes

Armoe zo’n MN strap :laughing:

Ben benieuwd of de post mij wel wat komt brengen binnenkort.
Zal ik een vergelijking doen met de standaard strap.

1 like

Ow, jij hebt de 3-piece gekocht? Zag jouw naam (ook) niet bij de prijswinnaars volgens mij. Oh heb je een leuk review-dealtje gemaakt. :wink:

Ben erg benieuwd! De standaard rubberen band is op zich ook al van prima kwaliteit, hoewel ze wél stinken. Wel jammer dat de pins een soort van vast zitten, die zijn bijna niet te vervangen. Ik zag net dat er een kant een beetje verbogen was. Maar even een foto naar support sturen, daar heb ik goeie ervaringen mee. Kijken wat zij ervan vinden.