Marcel

Van Marcel een band overgekocht. Snelle communicatie en snelle verzending gewoon top bedankt @Marcel en tot de volgende😎

Mvg,Goran

1 like

Erica bandje van @Marcel overgenomen.
Fijne communicatie, snelle verzending en een meer dan prima deal.

Bedankt Marcel!

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Marcel @Marcel, na gisteren contact te hebben gehad vandaag de deal beklonken en lekker gebabbeld over de hobby…

Marcel bedankt en wie weet tot de volgende :ok_hand:t2:

1 like

Horloge overgenomen van Marcel. Contact was vlot en prettig, extra foto’s en informatie volgden snel en de verzending was ook in no time geregeld. Kortom: het is prettig zakendoen met @Marcel.

1 like

Super snelle blitzdeal gesloten met @Marcel , mijn horloge stond nog geen 2 minuutjes te koop! Aanrader👍🏻

2 likes

Megasnelle deal met Marcel gesloten. Hij bood zijn Bulova aan in mijn PB’s en een klein uur later had ik hem al overgenomen! :smile: Dankjewel voor de heldere communicatie en goede informatie!

1 like

Horloge verkocht aan Marcel, goede communicatie, snelle betaling, gewoon zoals het hoort :+1:

Veel plezier met de aankoop Marcel!

1 like

Horloge verkocht aan @Marcel. Komt afspraken na en is lekker betrouwbaar. Veel plezier met de Rolex en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Horloge gekocht van @Marcel. Reageert elke keer enorm snel en de verkoop was zo rond. Direct verstuurd en keurig een track & trace ontvangen.

Betrouwbaar en een aanrader!

1 like

@Marcel heeft een horloge van mij overgenomen. Vlotte en vriendelijke communicatie, en de deal was snel gesloten. Kortom, een aanrader! Veel plezier met de aankoop :+1:

1 like