Van Marcel een band overgekocht. Snelle communicatie en snelle verzending gewoon top bedankt @Marcel en tot de volgende😎
Mvg,Goran
Van Marcel een band overgekocht. Snelle communicatie en snelle verzending gewoon top bedankt @Marcel en tot de volgende😎
Mvg,Goran
Erica bandje van @Marcel overgenomen.
Fijne communicatie, snelle verzending en een meer dan prima deal.
Bedankt Marcel!
Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Marcel @Marcel, na gisteren contact te hebben gehad vandaag de deal beklonken en lekker gebabbeld over de hobby…
Marcel bedankt en wie weet tot de volgende
Horloge overgenomen van Marcel. Contact was vlot en prettig, extra foto’s en informatie volgden snel en de verzending was ook in no time geregeld. Kortom: het is prettig zakendoen met @Marcel.
Super snelle blitzdeal gesloten met @Marcel , mijn horloge stond nog geen 2 minuutjes te koop! Aanrader👍🏻
Megasnelle deal met Marcel gesloten. Hij bood zijn Bulova aan in mijn PB’s en een klein uur later had ik hem al overgenomen! Dankjewel voor de heldere communicatie en goede informatie!
Horloge verkocht aan Marcel, goede communicatie, snelle betaling, gewoon zoals het hoort
Veel plezier met de aankoop Marcel!
Horloge verkocht aan @Marcel. Komt afspraken na en is lekker betrouwbaar. Veel plezier met de Rolex en wellicht tot een volgende keer!
Horloge gekocht van @Marcel. Reageert elke keer enorm snel en de verkoop was zo rond. Direct verstuurd en keurig een track & trace ontvangen.
Betrouwbaar en een aanrader!
@Marcel heeft een horloge van mij overgenomen. Vlotte en vriendelijke communicatie, en de deal was snel gesloten. Kortom, een aanrader! Veel plezier met de aankoop