MarcNB

Vandaag de Seamaster overgenomen van @MarcNB, gelijk tot een deal gekomen en komt afspraken keurig na! Prettige communicatie en keurig ingepakt verzonden :ok_hand: bedankt Marc!

Een mooie SKX007j gekocht van @MarcNB. Vlotte communicatie en afhandeling. Een aanrader wat mij betreft :+1:. Bedankt Marc.

Vandaag een lang gezocht horloge (Seamaster) mogen kopen van Marc, hele fijne verkoper.

Vandaag een horloge verkocht aan @MarcNB .

Marc reageerde 5 minuten na het aanmaken van mijn advertentie en bood direct het bedrag dat ik zelf in mijn hoofd had. Vervolgens leuke en goede communicatie en betaling al een dag van te voren.

Ik kan zaken doen met Marc van harte aanbevelen!

1 like

Horloge verkocht aan Marc @MarcNB. Sympathiek kontakt, snelle beslisser en nog snellere betaling. Kan Marc dan ook van harte aanbevelen :+1:

1 like

@MarcNB.
Gisteren een prachtig horloge van Marc gekocht. De deal was snel gemaakt.
Horloge verkeerde in topstaat zoals beschreven. Persoonlijke overdracht aan huis. Hartelijk ontvangen met koffie en uiteraard de gezamenlijke hobby besproken. Blij met de aankoop!

1 like

Vandaag leuke deal gemaakt met Marc top forum partner had al eerder per bank aanbetaald komt netjes zijn afspraken na, even gekletst over onze wederzijdse hobby :+1:t2: zeker een aanrader Man van zijn Woord :blush: daar houd ik van.

1 like

Zojuist mijn Defy na snelle deal aan Marc meegegeven.
Bedankt Marc en veel plezier met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

De inkt van mijn verkooptopic was nog niet droog of @MarcNB had een fatsoenlijk voorstel afgeleverd in mijn inbox. Deal gesloten en meteen betaald.

Voor herhaling vatbaar.

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Marc, reageert snel en correct. Horloge was zo opgehaald en keurig overgemaakt ter plekke. Marc is een No-nonsens jongen en komt zijn afspraken keurig na.

2 likes

Horloge verkocht aan Marc: snelle deal, snelle communicatie en afhandeling. :+1:t2:

1 like

…en ik heb hem weer van @MarcNB overgenomen :grin: :crazy_face:
Goede communicatie en nette verzending. Op de koop toe nog een stapel aanbiedingen meegekregen om de deal nog beter te maken :+1:t2: :joy:
Dank Marc, ik kan je alleen maar aanraden!

1 like

Afgelopen zaterdag een prachtig Tudor FXD opgehaald bij Marc.

Zeer snelle communicatie en nette concrete afspraken.
Eenmaal bij Marc thuis natuurlijk een heerlijke bak koffie en heel veel leuke horlogepraat.

Een aanrader om (horloge) zaken mee te doen !

1 like

Gisteren horloge aan Marc verkocht, vandaag al door hem opgehaald.
Leuk gepraat over de hobby met een bak koffie.
Topper en aan te raden!

Vandaag een horloge aan Marc verkocht. Verkoop is zeer prettig verlopen en netjes afgehandeld.
Veel plezier met het horloge en bedankt voor de koffie bij Van der Valk :smiley:

Vandaag een horloge van Marc gekocht. Marc is een echte liefhebber en naast de overdracht van het horloge (welke meer dan compleet is en precies zoals beschreven) hebben we een uurtje als echte horloge-nerds gebabbeld onder het genot van een bakkie. Brabantse gezelligheid en gastvrijheid op en top. Een aanrader!

Bedankt Marc en graag tot een volgende keer :grinning:

Onlangs een Swatch Mission on Eart van Marc gekocht. Snel verzonden, goed verpakt en heldere communicatie. Helemaal goed!

Fijne deal gesloten met Marc @MarcNB :+1:!
Supersnelle transactie en hartelijk ontvangen !
Op Marc kun je vertrouwen , voor herhaling vatbaar :+1:!