Marco-T (tu)

Leuk ruilvoorstel ontvangen van Marco nav een te koop advertentie van mij…nu een merk in huis wat ik me voorheen niet kon voorstellen. En…ik ben er blij mee.
Goede en vriendelijk afhandeling! (tu)

Een Poljot alarmhorloge verkocht aan Marco.
Zeer vlotte communicatie en snelle afhandeling van betaling.

Kortom, prettig zakendoen met dit forumlid.

Prettig zaken gedaan, leuke Ruil.
Vlotte afhandeling en het horloge is precies zoals beschreven.
Kortom top! (tu)

Snelle en fijne communicatie en in een piep de deal rond!

Horloge is precies in de staat beschreven, goed en stevig ingepakt en tijdig bezorgd.

Bedankt Marco voor een fijne transactie.

Leuke snelle deal met Marco, heel netjes afgehandeld (tu)

Voor herhaling vatbaar :slight_smile:

Horloge verkocht aan Marco, prettige deal!
vlotte communicatie, snelle betaling kortom: :~ Aanrader!

Hier moet ik mij bij aansluiten. Alles top geregeld.

Net een horloge ontvangen van Marco en zoals altijd een dikke (tu) voor de communicatie en snelle verzending. Graag tot de volgende deal.

Mooie ruil kunnen maken met Marco-T. Snelle afhandeling, nog voordat ik mijn horloge op de post kon doen, had ik die van hem al binnen. Helemaal zoals in zijn advertentie.

Het gezegde luidt: waar 2 ruilen, moet er 1 huilen… maar volgens mij zijn wij allebei blij met de ruil.

Goed contact, snelle verzending en het horloge was volgens beschrijving. Gewoon top! (tu)

Een mooi horloge gekocht, in goede staat en een vlotte afhandeling.
Perfect (tu) (tu).

Mvrgr, Andre

Mensen als Marco T kom je niet vaak tegen!
Snelle verzending in goed vertrouwen.
Helemaal goed!!!

Deze week heb ik mijn Universal Geneve verkocht aan Marco-T. Communicatie was heel goed. Snelle betaling een vriendelijke vent. Top!

Vandaag skx007 binnengekregen (mijn eerste echte horloge sinds een festina 6 jaar geleden)
Zocht een horloge, binnen korte tijd kwam hij met voorstel en een zeer redelijke vraagprijs.

Vroeg of hij toevallig een tooltje te koop had om bandjes te wisselen, omdat ik ook op de markt een lederen bandje wou halen. Kreeg zowaar tooltje en extra springbars mee!

Dag dat hij het geld (=gisteren) had heeft hij mooi track&trace nummer doorgegeven, en vandaag heb ik hem rond mijn pols.

Prettige ervaring dus!

Ook hier goede ervaringen!
Horloge snel en in goede orde ontvangen.
Daarnaast nam hij ook tijd en moeite om me van extra informatie te voorzien!

Ik sluit me aan bij bovenstaande lovende posten.

Zeer snelle communicatie en transactie.
Kortom een echte aanrader!

Wat betreft Marco, goede communicatie en perfecte afhandeling een aanrader(tu)
Graag tot een volgende keer!

Groet,

Erik

Wat kan ik er nog over zeggen? Net de zoveelste prettige en vlotte deal met Marco afgerond en ik kan niet wachten tot de volgende. (tu)

Mensen al Marco-T zijn zeldzaam, een vriendelijke goede eerlijke vent en topverkoper. Iemand waar je graag een deal mee sluit. Het was me een waar genoegen Marco, graag tot een volgend deal!

Zelfde positieve ervaring hier, prettige communicatie en snelle afhandeling. (tu)