Marco-T

Horloge geruild met @Marco_T goed en snel contact. :+1:

Mijn Eerste Seiko gekocht van @Marco_T . Hij heeft nix te veel gezegd: Zeer snelle verzending, zeer goed verpakt, en horloge is nog 100% mooier dan op de foto’s!
Bijzondere mod, waarschijnlijk enige in NL (dat maakt hem extra leuk…!)

1 like

Hier ook weer een fijne deal gedaan met Marco na al eens een prettige ervaring in een grijs verleden.
Ook nu weer prima communicatie, snelle verzending en een topklok mogen ontvangen.
Marco bedankt en zeker tot een volgende keer. :+1:

1 like

Op een vlotte en fijne wijze tot ruildeal gekomen met @marco_t. Goede communicatie en snelle verzending. Woensdag besteld en vandaag om de pols.

1 like

Vorige week een prettige deal gehad met Marco_T.
Vriendelijke en duidelijke communicatie, horloge was precies als beschreven.
28 uur na het eerste contact had ik de klok om m’n pols.
Bedankt @Marco_T

Van de week zeer prettige zaken gedaan met @Marco-T

Heel vriendelijk in de communicatie en de levering was zeer snel en zorgvuldig.
Binnen 2 dagen had ik het horloge in huis en kon ik er al van genieten :ok_hand:

Bedankt Marco :smiley::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Marco, vlotte en vriendelijke communicatie en snelle betaling!
Mooie soepele deal en aanrader voor iedereen!
Enjoy :slight_smile:

1 like

Gewoon schaamteloze copy-paste maar wel helemaal waar @Marco_T :slight_smile:

Dikke duim voor Marco als verkoper :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, aanrader :slight_smile:

@Mods er zijn (denk ik tenminste, maar het onderliggende streepje geeft blijkbaar verwarring. Zelfs binnen dit topic) meerdere topics voor Marco_T , willen jullie deze samenvoegen?


Zeer prettige deal met Marco. Aanrader!!

1 like

Hierbij een dikke duim omhoog voor Marco. De communicatie met hem verliep geweldig en ik heb nu een prachtige mod in huis. Ik hoop in de toekomst weer zaken met hem te doen! Dikke aanrader!

1 like

Marco horloge verkocht, snelle deal en leuke communicatie. Tot een volgende keer ! :grinning::+1:

Mooie CASIO Mod overgenomen van @Marco_T. Goede communicatie met de verkoper. Horloge snel en in nieuwstaat ontvangen! Toppertje dus!
Marco bedankt!!

Groeten,
Cyrille

Héél saai hier op het HF-forum :joy::joy:; ook met @Marco_T een nette deal, snel en sympathiek!!! Aanrader alweer :ok_hand:t3:!
Mijn contraprestatie duurt ietsje langer wegens ziekte 🥴… Maar komt eraan!

1 like

Leuke 37mm zelfbouwcreatie overgenomen van @Marco_T met een NATO case en Seiko NH35
erin en sexy plexi. Bedankt Marco voor de vlotte deal :wink:

Een aankoop gedaan bij Marco, heerlijke transactie t.t.z. alles zeer snel en zonder problemen afgehandeld !
Aanrader !

Leuke gemodde Seiko 5 van @Marco_T gekocht. Mooi gedaan, niks op aan te merken, snelle verzending en fijne communicatie :+1:t2: Bedankt.

Hele mooie Seiko Crystaltimes SKX mod van Marco @Marco_T overgenomen. Horloge snel en bomproof verpakt binnen gekregen. Ben er blij mee en Marco is een topverkoper :+1:

Vlotte deal kunnen sluiten met @marco_t! Aanrader :+1:t3:

Casioak aan @Marco_T verkocht. Gewoon fijne deal!
:star::star::star::star::star:
Dank je Marco en plezier van de G-Shock

1 like

Citizen verkocht aan @Marco_T , snelle betaling en vriendelijke / duidelijk communicatie. Nogmaals bedankt Marco!