Marco_V

Marco heeft een Christopher Ward van me gekocht. Snelle afhandeling, en komt zijn afspraken na (tu) Helemaal top dus.

Ik heb van Marco V een Christopher Ward C8 MK2 overgenomen en deze vandaag ontvangen.

De ervaringen met Marco V zijn goed, hij communiceerd snel en is net als ik van “grote stappen, snel thuis”.

Echter was het horloge niet goed verpakt, de CW doos zat in een grotere doos en lag daar los in, ik zou er persoonlijk wat kranten omheen hebben gepropt zodat hij vast ligt. Ook was de doos half open. Het horloge was wat viezig maar na een schoonmaakbeurtje ziet hij er weer tiptop uit. Dat laatste kan ook aan de eigenaar hebben gelegen waar Marco V hem van had overgenomen.

Al met al ben ik weer een prachtig horloge rijker.

Net een supervlotte deal gehad met Marco V, deze keer wel superverpakt dan, supersnel verstuurd, topcommunicatie, bedankt !

(tu) prima en vlotte afhandeling van verkoop aan hem

Marco heeft een bandje van me overgenomen: goede communicatie, begrip voor wat onvoorziene vertraging, fijne deal (tu)

Superdeal gedaan met Marco, echt een aanrader. Tot de volgende keer!

Eric

Geldt ook voor jou Erik, nog bedankt voor de koffie :slight_smile:

Zojuist een Steinhart Ocean One GMT ceramic 42mm op jubilee aan @Marco_V verkocht. De communicatie was snel en duidelijk. Hij had een keurig bod gedaan en alles was snel afgerond, horloge is opgehaald. Gelijk boter bij de vis.

Wat mij betreft een aanrader!

Dan voor de verandering ook eens een zéér positieve reactie.
2 Horlogedozen overgenomen van Marco
Maandag een advertentie gezien van Marco 2 Horlogedozen zgan. Contact opgenomen. Dinsdagavond betaald, donderdag Hemelvaart en dus geen bezorging, vandaag, vrijdag pakket al binnen en,zgan is bij Marco hagelnieuw . Niet de kleinste beschadiging te vinden. Chapeau. Zeer prettig ervaren.

Had ik deze thread maar eerder gelezen. Maar tot nu toe had ik altijd goede ervaringen met liefhebbers als kopers. Dus ik vind dit jammer dat dit blijkbaar nog steeds gebeurt op dit fijne forum.
Meneer zou eind Mei 2024 een horloge van mij overnemen. Nadat hij dat in het begin van de maand gemeld had. Enfin u raadt het al: keihard geghost.
Ik doe hier in ieder geval geen zaken (meer) mee.

Heb helaas dezelfde ervaring met hem.

Een snelle transactie met @Marco_V gedaan! Geen poespas, meteen een deal. Marco gaf zelfs een update omtrent verzending, hij werd tussendoor vader en versturen werd een dag later. Alle begrip.

Bedankt!

1 like