Marktaandeel horloge merken en trends

Dat zie ik niet terug in het blauw momenteel :sweat_smile:

1 like

1 like

Daar staat toch duidelijk dat Rolex

niet eens in de top 3 staat.

2 likes

Plek vier van de eerste zeventien, maar dan wel met een waarde waar de rest alleen maar van kan dromen. Het is niet mijn merk, maar heb wel ongelofelijk veel respect voor hun kracht, los van bijvoorbeeld het imago

1 like

Zoooo exclusief.

2 likes

Ik zie het zo 1-2-3 ook niet. Als ik stappen naar de bar-en-terug wil tellen dan doe ik mโ€™n smartwatch wel om. En als ik de barrekening ga betalen dan heb ik zelfs die smartwatch niet nodig om te weten dat mijn hartslag te hoog wordt.

2 likes

Juist wel bijzonder. Iedereen wil het hebben. Dan is het zeker wel bijzonder. :wink:

2 likes

Ah joh, je hebt gelijk! Zal de alcohol zijn! We zijn al vroeg begonnen, hier! :beers: Maareh toch, met dik boven een miljoen verkochte exemplaren, niet heel speciaal, dus! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn Zwitser is zo klein dat ie nergens op een lijst staat .
En als je een mailtje stuurt krijg je meteen antwoord van de CEO zelve!
Rara wie is dat?

:rofl:

2 likes

Interessant, welke zijn dat dan?

1 like

Als ik me niet heel erg vergis (en dat is absoluut een mogelijkheid) heeft Cartier een relatief groot aandeel onder vrouwelijke horloge dragers in vergelijking met de meeste andere merken, en dat zal de cijfers wel aardig omhoog stuwen

2 likes

Bijzonder de stijging zo van breitling, waar IWC juist zoveel aan het dalen is.
Zou het liggen aan de prijsstelling van IWC?

1 like

Voor een Philippe Dufour had ik je nog niet aangezien, Hendrik. :wink:

2 likes

Het is maar een simpele Dubois :innocent:

2 likes

Dank voor het delen, Arjen. Interessant topic maar die groei van de markt voor hybride Zwitserse horloges lijkt me onwaarschijnlijk.

Panerai is de laatste jaren wel hard onderuit gegaan zeg! :open_mouth:

1 like

Ik herken deze trend ook niet (gelukkig). Soms gaan bepaalde trends ons land ook stilletjes voorbij :grin:

1 like

Klinkt meer als een wishfull thinking .

1 like

Ik geloof ook nog in Sinterklaas :joy:

Qua omzet is Rolex heer en meester. De meest verkochte horloges zijn echter van Casio! 8,2 miljoen G-shocks in 2021 en in 2020 zelfs 10 miljoen. Die aantallenโ€ฆ zelf Rolex komt daar echt niet aanโ€ฆ

2 likes

Indrukwekkend is dat!

verlenen zelfs aan een massaproduct bij uitstek zoals -ik noem maar wat- Rolex een zweempje exclusiviteit.

1 like