EricPP Schreef:
Wat vinden jullie van deze? Als je kijkt naar de
foto’s lijkt het zo echt…
Wat denken jullie??
Kijk dan a.u.b. nog eens… naar bijv. het bandje…
En… een eta 2824 aan boord…
Gr. Roel
Wat vinden jullie van deze? Als je kijkt naar de
foto’s lijkt het zo echt…
Wat denken jullie??
Kijk dan a.u.b. nog eens… naar bijv. het bandje…
En… een eta 2824 aan boord…
Gr. Roel
Maarre, hoe zit het dan met die Omegapasjes… ?
La Suisse Watch Co. Ltd
Kowloon
Hong Kong
ROTFLMAO
Even googlen:
We are a manufacturer of brandname watches with automatical and mechanical movements. We are also wholesalers and distributors, selling to every single part of the world. All our watches are good quality watches for reasonable prices.
We look forward to cooperate with you!
maar even verder googlen leert dat ze distributeur zijn van girard perrigaux :S
Edit: en Citizen, en Breitling, Movado, Rolex… (verwijzingen op site van merk zelf)
Whahaha, het certificaat hoort bij een Constellation!!!
ROFL!!!
Maarre, hoe zit het dan met die Omegapasjes… ?
Je weet nog dat ik ooit een partij Breitling en Omega dozen en papieren gezien heb waarvan echt alles fake was…:X
En je weet ook nog van die juwelier (waarvan we de naam niet noemen!), die op de beurs een mooie Breitling incl. doos en Nederlands afgestempelde papieren kocht… waarvan later bleek dat alles fake was
En op VRF… lege papieren op kopen op de baai en dan nummers erin punchen…De nummers van je franken Tudor en / of fake Lex… :?
En van Bulli… Italiaanse Daytona boekjes, perfect behalve het lettertype op de laatste pagina en dus was het een herdruk oftewel FAKE!.. Inclusief bewerking met muffige spray voor het vintage effect…:o Boekje kostte maar 150,- euri…:X
Maar nu zit ik weer energie in een flut thema te steken en ik had me voorgenomen (na het laatste akkefietje hier met mensen die replica minder scherp veroordelen) om dat niet meer te doen >X>X>X
Gr. Roel
EricPP Schreef:
Kijk dan a.u.b. nog eens… naar bijv. het
bandje…En… een eta 2824 aan boord…
Gr. Roel
Ik zou hier dus zó in kunnen stinken hoor, dus wetende de risico’s die er aan kleven, zou ik zeker niet op MP zo’n horloge kopen.
Maar: hoe kom je er nou bij dat er een ETA aan boord zit?
Ik zit nu al een minuut of tien naar advertentie en fotoos te staren maar zie het echt niet, dat van die ETA-inside.
Kijk ik dan ècht helemaal verkeerd??
@ grootmokum: de advertentie is aangepast. Toen ik er naar keek stond er een rijtje met specificaties waaronder “Swiss eta uurwerk”
Gr. Roel
gatver, dus dit is nog een bewustje ook , bah
@ grootmokum: de advertentie is aangepast. Toen ik
er naar keek stond er een rijtje met specificaties
waaronder “Swiss eta uurwerk”Gr. Roel
Ah, vandaar!
Tjonge, wat een Rat!