Ik heb ook nog ergens een oude Marti liggen. Speerstra gebruikte best mooie Zwitserse calibers. Kwaliteits horloges voor die tijd. Ik wist niet dat ze ook van die hippe duikers op de markt brachten. Ik heb zelf niets met duikerts, maar vind deze wel leuk. Geniet ervan! Pas wel even op met de waterdichtheid…
Eigenlijk benieuwd wat voor uurwerk erin zit.
Denk toch dat ik hem openmaak.
Zit muurvast
Even mee langs een horlogemaker voor het juiste gereedschap?
Dit soort goedkope duikers hadden meestal iets van een fe 233-60. Ik heb er een blik vol van
FE 233-60 zegt me helemaal niets
Das een mooie wat is de doorsnee van de kast?
die van mij is redlijk klein rond 31 zonder kroon natuurlijk
Wat zit er bij jouw voor uurwerk in?
Ik kan de oorspronkelijke advertentie niet meer vinden, maar @Lieuwedv zal het weten. Van hem gekocht destijds.
FHF 96-4 zit daarin, degelijk/goed uurwerkje. Voor een relatief goedkoop uurwerk lopen die dingen altijd zeer netjes is mijn ervaring.
Leuk horloge blijft het met die blauwe plaat en stalen kast. Blauwe nato band zit er ook nog op zie ik
@Ruijs, ter verduidelijking voor je, zo voor 't weekend nog effe Ik hoop je hiermee een plezier te mogen doen.
En Even Naar Beneden Scrollen - in 't volgende artikel - Voor Deze Modernere Versie
@dreski, dát is een héél mooi exemplaar van deze leuke, maar vooral fraaie Franse uurwerkjes.
Vive la montre, vive Cupillard !
Thanks
Thanks
Aardige en attente mensen hiero
Mijn Marti is iets van 35 mm zonder kroon.
Woensdag om 14:00 volledig opgewonden, na 60keer draaien en hij loopt nog.