Hier ook een plezierige ervaring met Wouter / @mechaniekje achter de rug. Graag tot nog eens
Wordt saai hier: ook bijzonder goede ervaring met Wouter!
Mooi horloge overgenomen, supersnel verzonden in nog mooiere staat dan beschreven
Ik heb een Poljot alarm horloge overgenomen van @mechaniekje.
De communicatie was vlot en soepel. Het horloge Is in het echt mooier dan op de foto. Het is vrijwel nieuw en ongedragen. Beter dan omschreven. Ik ben heel blij met het horloge!
Zou zo weer zaken doen, een betrouwbare, goede verkoper.
En ook ik heb een Poljot alarmhorloge overgenomen. Prima communicatie, snelle veilige verzending en goed horloge. Helemaal top, ik zou zo weer zaken doen met @mechaniekje.
Leuke deal gesloten met @mechaniekje
Vraagprijs was zeer schappelijk en verzending was bombproof binnen paar uurtjes geregeld.
Top aanbeveling dus!
Deze week een Seiko 5 FF gold gekocht van @mechaniekje. Nu het weer kan een persoonlijke afspraak gemaakt, wel zo leuk. Dit was mijn eerste aankoop via HF. Vooraf alles erg prettig en snel geregeld via het forum. Bijzonder leuke afspraak met gesprek over de fascinatie van mechanische horloges (de Seiko is mijn eerste) en de deal netjes afgewikkeld. Erg blij en tevreden met mijn mooie nieuwe mechanische horloge en hulde aan het mooie HF!
Afgelopen zondag heb ik een schitterende Tudor Black Bay Chrono (panda dial) overgenomen van @mechaniekje.
De deal verliep soepel. Na telefonisch kennis gemaakt te hebben en te hebben gesproken over het horloge, kwamen we via Whatsapp een plaats / tijd overeen: Van der Valk in Houten.
Daar aangekomen hebben we een tijd lang over diverse horloges gesproken die onze interesse hebben en hebben we de deal gesloten.
Prima ervaring!
Leuk kennis gemaakt te hebben met sympathiek forumlid Walter @mechaniekje.
Snel en duidelijk afspraak gemaakt. Een leuke ervaring rijker, een bandje armer.
Thnx! was idd prettig. Ik heet alleen Wouter…
Sorry Wouter☺️
Horloge verkocht aan Wouter @mechaniekje. Snelle en prettige communicatie en de verkoop was snel geregeld aan de deur. Top!
Een drankje, een zeer prettige persoon/sympathiek forumlid aan tafel en o ja, een horloge aan Wouter verkocht. Dat waren de ingrediënten van vanmiddag.
Dank voor het bomen over horloges en het uitwisselen van seiko-ervaringingen.
Aanrader en wellicht tot een volgende keer!
Horloge verkocht aan Wouter @mechaniekje. Fijne communicatie en gezellig over horloges gekletst! Aanrader!
Horloge verkocht aan Wouter, goede communicatie, persoonlijke overdracht en echt een liefhebber!
Tot een volgende!