Meest bijzondere SEIKO diver

Heeft die een blauwe gloed op de wijzerplaat? Aftermarket?

Staat goed!

Of is het ontspiegeld saffier?

meijerhj Schreef:

erik-kool Schreef:

De duiker die ik het liefst draag en het meest
bijzonder is, is deze;

http://i1130.photobucket.com/albums/m536/erik-kool
/DSC_1271.jpg

De duiker die ik het liefst draag, het lekkerst
draagt en voor mij het meest bijzonder is lijkt
een beetje op de jouwe:

http://i56.tinypic.com/25tg2ol.jpg

Mooi hoor die titanium! Grappig om te zien dat er best veel dingen anders zijn aan de titanium en de ss…

1 like

erik-kool Schreef:

Mooi hoor die titanium! Grappig om te zien dat er
best veel dingen anders zijn aan de titanium en de
ss…

Het is bijna een compleet ander horloge, alleen de basisvorm van de kast en band zijn volgens mij hetzelfde.

Hier naast mijn witte ss, de kast bij de kroon, kroon, bezel, wijzerplaat, wijzers en niet te vergeten het uurwerk zijn anders.

goedemorgen, zag deze seiko diver te koop ,vraag me af de uurwijzers kloppen ? kan namelijk geen afbeeldingen vinden met de zelfde wijzers seiko

Nee is niet origineel. Google maar eens op Mercedes hands Seiko SKX :wink:

Ben je op zoek naar een SKX031?

Nee hoor maar vond hem wel apart met die wijzers , heb na je antwoord op google gekeken en gelijk filmpjes gevonden , Bedankt

1 like

Ik heb intussen Monsters, Turtles, Sumos, Blumos, Samurais, Shoguns en MarineMasters in handen gehad, gepast en aan de tand gevoeld. Ook heb ik een Stargate, Baby-Tuna en een modded SKX171 gehad en weer verkocht.

De Stargate en Sumo hebben allebei het euvel dat ze veel te lange lugs hebben en dus alleen op NATO’s werken. Waarbij de witte Stargate die ik had echt, echt mooi was.

De Shogun is voor mij gewoon saai. De Marinemaster wat saai en te lomp. De nieuwe 62MAS is mij te duur, en de moderne versie ervan is het 'm net niet. De Samurai is me te lomp om de pols.

De Tuna’s dragen verbazingwekkend klein, maar zijn niet bijster flexibel inzetbaar, die doen het alleen op vakantie.

Maar het jeukte. En toen ik gekrabd had met een SKX009 was het klaar.

Ik zeg dus de SKX.

3 likes