Meest comfortabele horloge

Mijn comfortabelste horloge is zeker niet mijn favoriet, of de meest gedragen klok. Maar qua comfort gaat er niks bover deze Danish Design. Mijn eerste ‘serieuze’ horloge, van titanium. Weegt helemaal niks, en een erg soepel leren bandje maakt het af, je voelt hem totaal niet.

Mijn favoriet op dit moment is de Seiko FFF, eerst op staal gehad, nu op Nato, wat lekker draagt in de zomer. Dat is een wat zwaarder horloge, dat voel je wel hangen. (Ook best lekker, dan weet je dat je wat om hebt. :slight_smile: )

Dat is deze Citizen Air Diver. Hij heeft een gesloten achterkant en dat ligt perfect op mijn pols, hij is lichtgewicht titanium met de duratec coating. De band heeft een uitschuifbare “Divers Extension” waardoor je hem met kleine klikjes ietsje groter kunt zetten. Enige minpunt is de kleine datum, die kan ik niet meer lezen.

joepb Schreef:

Deze, ook omdat ie lekker plat is, geen scherpe
kanten heeft een een heerlijk comfortabele band.

gr.Joep

http://i735.photobucket.com/albums/ww353/joepbroun
s/Seamaster04.jpg

+1 Hooguit heb ik achteraf Omega-adrukken op m’n pols.

Maar m’n Seiko Monster is ook favoriet. Door de zware band is ie goed in balans. En ik hoef me geen zorgen te maken om krasjes en butsen. Onbezorgd dragen, draagt ook bij aan “comfortabel” dragen.

+1

Zonder twijfel m’n Tag Heuer

Lekker plat, met 39mm een goede maat en een perfecte stalen band. Door het formaat en het lichte gewicht is het ook erg lekker om hem zeer los op de pols te dragen :slight_smile: