Meest gedragen 2025

12 likes

Veel gewisseld in 2025 maar volgens mij toch deze 2.

13 likes

Op leer, staal, rubber, nato…de BB54 toch het meest gedragen. Misschien dat ik hem daarom nu even zat ben :smiley:

13 likes

Gewetensvraag. You must choose: Speedy of Glassbox?

2 likes

Haha ai, dat is best een lastige! Ik heb even getwijfeld om ze wel naast elkaar te zetten in mijn kleine collectie en zelfs nu twijfel is nog wel eens om er toch eentje uit te doen voor meer variatie…

Als ik dan moet kiezen: de Speedmaster heeft heden een (lichte) voorkeur

• de Glassbox is net wat beter draagbaar door zijn 39mm en heeft wat meer bling, vooral de zilveren subdials geven een leuk en mooi effect samen met het gebolde glas en de diepte van de wijzerplaat.

• de Speedmaster heeft een betere afwerking, fijnere bracelet en een uitstekend uurwerk. Daarnaast vind ik het hesalite erg mooi en de stepped dial.

5 likes

San Martin Meca quartz

San Martin ST1601 handwinder

8 likes

Deze is mooier :wink:

12 likes

Nee man. Speedy for the win. Geen grote overwinning maar toch.

2 likes

Ik kreeg een melding…:relieved:

Op 3 dagen na een heel jaar…

9 likes

Topper Maus! :ok_hand: Wat zijn je plannen voor volgend jaar? :grinning:

2 likes

Deze alleskunner🤙🏻

19 likes

Ik denk deze,

Of deze,

8 likes

Geen idee eerlijk gezegd.
Waarschijnlijk gewoon deze blijven dragen. :blush:

3 likes

17 likes

18 likes

Altijd

En

En

17 likes

Mooiste foto van de Glassbox die ik tot nu toe gezien heb, op de wishlist :star_struck:.

3 likes

Mijn GADA

13 likes

Zonder twijfel mijn Tudor Big Rose. Draagt super comfortabel op deze band van Bulang en gewoon een prima dagelijks horloge.

12 likes

Ik heb weinig posts, topics en /of foto’s van mijn Speedmaster op het forum omdat er misschien wel honderden Speedmasters hier rondzwerven en iedereen en zijn schoonmoeder er een heeft.

Toch draag ik deze Hesalite 3861 het vaakst. Het is niet mijn mooiste, verre van zelfs maar hij kan bijna altijd en overal kan en het horloge draagt zo heerlijk en comfortabel.

23 likes