Meest gedragen / favoriete horloge 2024

22 likes

15 likes

Deze vintage…

En deze nieuw gekocht in 2022…

15 likes

Mijn beatert;

7 likes

Ik bezit diverse horloge waaronder een Rolex Sub, een zootje G-shocks en dik 2 handen vol aan Casio’s
Genoeg keuze dus zou je denken…

Maar toch is mijn absolute favoriet dit jaar een probeersel die ik voor 2 knaken en een softijsje van Vinted heb geplukt :smile:

Het gaat hier om de Casio A700WEM,
Dit heerlijke platte horloge is maar 6mm hoog en met zijn prachtige Milanese band draagt hij geweldig fijn.
Mocht je de kans krijgen er 1 tegen te komen, zeker even proberen.

22 likes

Ik wissel redelijk wat af, maar ik denk toch dat ik deze Seiko het meest om heb gehad dit jaar.

14 likes

15 likes

23 likes

11 likes

Ik denk deze. Het past overal bij en kan tegen een stootje. Van mijn horloges krijgt deze ook de meeste aandacht.

11 likes

Op het moment mijn IWC xx

13 likes

Wederom met afstand:

maar die is sinds september in service (stond stil tijdens dragen) . Hopelijk is die wel eind deze of volgende week terug.
vervolgens merkte ik dat mijn ander horloges het eigenlijk niet meer echt deden voor mij.

Ik moest dus in die tussentijd een vervangende kleine blauwe duiker hebben.
Sinds die tijd dus deze:

De nationale marine quartz met Seiko VH31 dus wel redelijk vloeiende secondewijzer.

13 likes

Waarschijnlijk deze:

17 likes

Dit is duidelijk mijn favoriet :blush:

17 likes

Een beauty! :ok_hand:

1 like

Het was een close call tussen m’n BB54 en onderstaande. Rolex is wel inmiddels weg.

13 likes

Mijn beste,

Dank je wel!!
Ik ben er dan ook bijzonder fier op.:watch:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik draag geen horloges

2 likes

Ook géén Seiko?

1 like

Wat een apart (in goede zin) horloge, maar wat een vreemd (in twijfelachtige zin) klein kroontje :sweat_smile:

1 like