Zot dat het jaar al voorbij is.
Deze op 8 januari aangekocht en eigenlijk veel meer aangehad dan gedacht.
Het horloge is vrij “undercover”’ wat mij wel bevalt. Deze doe ik nooit meer weg (dat zeg ik over letterlijk elk horloge…ik heb een probleem)
Zot dat het jaar al voorbij is.
Deze op 8 januari aangekocht en eigenlijk veel meer aangehad dan gedacht.
Het horloge is vrij “undercover”’ wat mij wel bevalt. Deze doe ik nooit meer weg (dat zeg ik over letterlijk elk horloge…ik heb een probleem)
Dat zou best wel eens kunnen
Ik word blij van deze post en ik ben blij dat er meer mensen zijn die de Signature serie net zo op waarde schatten als ik
De 35mm?
Ja.
Kan ik inkomen. Erg tof.
De vrolijke Snoopy heb ik het meest gedragen
De huidige favoriet is de Heuer Monaco 1133b uit de jaren 70
Het meest gedragen is zonder twijfel deze G-Shock. Elke werkdag weer en dat zijn er nogal wat! In het weekend mag hij uitrusten op de standaard…
Mijn favoriet waar ik ook erg zuinig op ben is denk ik de Hamilton Khaki Field 38. Het blijft een mooi en stoer horloge!
De eerste helft van het jaar (voordat ik’m verkocht) droeg ik de Citizen Fujitsubo het meeste.
De tweede helft van het jaar was het redelijk eerlijk verdeeld tussen mijn vertrouwde BB36, de 5 GMT en mijn Oceanus.
Vandaag is mijn antwoord dat de Oceanus mijn favoriet is, maar dat kan morgen zomaar anders zijn. Een horloge wat (net als de Oceanus) al een paar jaar op mijn lijstje stond en recent in mijn bezit is gekomen is de standaard zwarte Turtle (SRPE93), ik verwacht dat deze in 2025 veel polstijd gaat zien.
Een bijzondere vermelding gaat uit naar mijn G-Shock 6900 Fox Fire, die ik bijna elke nacht heb gedragen als slaaphorloge.
Met het vertrek van de Grand Seiko Omiwatari is deze IWC wel een belangrijke speler in 2024 geworden
Toch wel heel mooi! Zeker op een blauwe band…
Gezien ik veel roteer, ga ik moeten gokken…
Ik denk één van deze drie. Niet de meest interessant horloges in mijn collectie, maar wel diegene die ik comfortabel vind en snel zonder zorgen draag.
Misschien moet ik via een app invullen iedere dag welk horloge ik draag. En als er dan zo een soort ‘Wrapped’ functie is zoals in Spotify met meerdere categorieën. Hoe leuk zou dat zijn