Meest vertegenwoordigde model op HF

Dat ik maar nog lang kind mag blijven!

Dit is zo’n gaaf ding! Gebruik hem tijdens klussen en surfen (want heeft getijden). Heeft een lampje, radiogestuurd uurwerk, want ik ben lui, en een zonnecel. En dat alles voor een prijs die ik me niet meer kan herinneren.

Zo’n topding!

11 likes

download
:grin:

Plastic rommel voor kinderen, spaceflight certified by NASA
Moonswatch, bioceramic voor volwassenen - niet speceflight certified.

Doe mij maar rommel dan.

2 likes

blijft vreemd verkoop kanon nummer 1 maar loop de winkel in en ze hebben niks… :face_with_monocle:

eens… Altijd fijn als een Hfer het leuk vindt om andermans spul te dissen.

Ja, ze houden er een aparte verkoopstrategie op na, vind ik dan. Maar dat maakt het voor sommigen nog aantrekkelijker, lijkt het.

1 like

Specifiek model? Geen idee. Kan best een Seiko zijn, ik ben niet heel bekend met Seiko modellen (shame on me).
Meest voorkomende merk? Over het gehele forum gezien denk ik dat je dan al gauw uitkomt op Seiko, Casio of Rolex.

1 like

Ik heb een pre Moonwatch.
De rest uit de poll sowieso niet.

Maar goed, ik ben maar een arme skere gast.

denk het ook ja…

Gevoelsmatig: Czapek antarctique :wink:

In feite: Casio G-Shock, easy.

Gr, HJR

1 like

Dat moet de BB58 blauw zijn :sunglasses:

edit: Toen ik m’n eerste stappen hier zette, moest je een Monstertje hebben, liefst oranje dial en gekocht bij een zekere Robbie :sweat_smile:

3 likes

HF algemeen hè, niet alleen het blauwe deel :wink:

2 likes

Nou, ik denk dat ze beter zijn dan de meeste horloges en zeker niet alleen plastic :joy:

Wie heeft er zin om een polletje te maken gebaseerd op alle ONLY topics in ‘Algemene horlogepraat’? In de poll de meest gangbare modellen van deze merken? Dat zou toch een redelijk resultaat moeten opleveren?

Ik zou bij meest vertegenwoordigd merk beginnen

Begin eerst bij de merken en daarna bij de modellen van die merken. Je kan tot 20 merken gaan.

Seiko
Orient
Casio
Omega
Zentith
Rolex
Doxa
Tissot
Oris
Breitling
CW
Citizen
Dan Henry
JLC
Tudor
Maurice lacroix
Squale
Fortis
Hamilton
Vostok
Halios
Brummontagne
Zelos
San Martin
IWC
Panarai
JLC
Longiness
Hanhart
Nomos
Damasko
Timex
Certina
Yema
Baltic
Bulova

1 like

Ik hoop dat deze niet vertegenwoordigd is op het forum.

2 likes

Auto correct als je in zorg werkt🤣

1 like

Idem

Daar had je een poll van kunnen maken natuurlijk…