MEGA online SEIKO chrono shopping HAUL uit JAPAN

Mooi spul, Daniël. Ik word jaloers.

1 like

Heel mooi allemaal!

1 like

Sodeju dat is nog eens een collectie! Ken maar een verzamelaar die ook zo’n collectie van die Seiko’s heeft. Prachtig👌🏻

1 like

Mooie aanwinsten weer!

1 like

Heel gaaf man :ok_hand::ok_hand: vind ze allemaal tof. Gefeliciteerd en geniet ervan

Ik vind er één echt heel mooi :heart_eyes:

image

1 like

Erg gaaf!!!

1 like

Heel vet Daniël!!!
Geniet van al dat moois :+1:t2:

1 like

Dat is nog eens boost voor je verzameling! Gefeliciteerd.
En wat is die groene mooi…

1 like

:smile::smile:

15 likes

Heb je daar een aparte kamer voor :thinking:

1 like

Mooie aanwinsten weer, geniet er van.

1 like

Whoaw, prachtig! Ben meestal niet zo van de chrono’s, maar dit is top.

1 like

Prachtig, vooral die blauwe en groene vind ik mooi.

1 like

Zo dan. Zes stuks per pakket… Respect !
Gefeliciteerd met deze prachtige NA’s

1 like

De vergulde met de bruine wijzerplaat past er natuurlijk absoluut niet tussen. Die zou ik maar verkopen als ik jou was. Ik wil je er wel van afhelpen? :smirk:

1 like

Hahaha je titel :joy: Het doet mij denken aan Tell Sell.

MEGA

SEIKO

but-wait-theres-more-44084002

HAUL

JAPAN

Ik vind die groene wel gaaf. Mis je nog veel 6139’s?

2 likes

Haha ze zijn uiteraard goed opgeborgen :sweat_smile:

Juist leuk die variatie :wink:

Tell Sell? Het is vooral geinspireerd op de youtube haul video’s. Like & subscribe for more!

Het ligt er een beetje aan hoe ver je door slaat in het verzamelen. Ga je voor iedere wijzerplaat kleur en variant heb ik er tenminste 100-200 nog niet. Als ik alleen alle kleuren zou willen hebben mis ik er ook nog tientallen. Maar dat hoeft niet per se van mij.

Op de onderstaande foto zie je bijvoorbeeld ook twee verschillende referenties (6139-7070 en 7030), maar het enige verschil is een klein verschil in de lug vorm. Dat vind ik dan ook niet zo heel wereldschokkend dat ik die per se beide wil hebben.

Ik mis er nog 2 die heel erg verschillend zijn. En in totaal 5 als ik alle ref nummers zou willen hebben.

5 likes

Zijn ze allemaal in werkende staat want deze uurwerken kunnen lastig zijn om te servicen.

Op 1 na allemaal goed lopend. (de 6139-6040 die ik afgelopen week kocht werkt niet). En sommige zijn zelfs geserviced. Wel hebben sommige last van “sticky” knopjes. Ik moet een keer van die rubbertjes kopen op cousins maar heb geen CC dus even kijken hoe ik dat moet doen.

Heb ik wel enig geluk mee gehad in Japan. Want 3 van de horloges die ik kocht zouden niet goed werken. In de beschijving van de zwarte stond zelfs dat hij niet zou lopen.

1 like

Op een meeting van HF jaren geleden was er ook een verzamelaar van deze chrono’s. Zit me af te vragen wie dat ook weer was. Hij had ook complete series.