Meistersinger horlogeband

Die milanaise van Meistersinger is top. @anon50762135EV dacht eerst…ik heb al dergelijke banden, maar nadat hij hem gezien had wilde hij hem toch hebben…

Gefeliciteerd ermee!

Ik heb vorig jaar 80 voor een vouwsluiting betaald. Zijn geld zeker waard. Goede kwaliteit en natuurlijk het loogootje subtiel er op. Ben nu op vakantie, maar kan volgende week wel wat foto’s maken.

Bandjes zijn ongeveer 60-90 euro dacht ik. Redelijk te doen. Maar zijn prijs waard? Nee, niet echt. Een mooie Hirsch met de echte vlindersluiting lijkt me een betere optie.

Vandaag ook een andere band op m’n meistersinger gezet. Ik vind het zelf wel geslaagd, ik hou wel van een beetje kleur en zo valt ie wel op!

1 like

En nog passend bij met de schoenen ook. Lijkt hier wel het stijlforum!

Ik heb geweten waar die MS vouwsluitingen
vandaan kwamen… Duitse firma. Wel verschillen in de vroege en tegenwoordige versie’s… De huidige wat stoerder…
Moet ergens in de ‘catacomben’ van het forum nog wel staan. Ik peins me rot…
Als het mij nog te binnen schiet…
Scheelde dan wel iets ja…

Tja… Zo ontzettend duur zijn die originele banden niet… Ik vind dat altijd het mooist op 1 of andere manier. Kloppen gewoon. Volgens mij ook ‘gewoon’ Hirsch… Maar dan met MS er op.

Om nu weer zo’n flutband eraan te prutsen…
Kost die dan? 35,00 ? , en heb je nog weer net niks…

Ik vind die originele printbanden van Meistersinger de horloges nooit echt recht doen. Ik heb ze er altijd meteen afgeknikkerd en gewisseld voor een mooie croco.

Nou ja… Daar zeg je wat.
Een mooie croco.:+1:t2:

Hebben ze ook. origineel…Van Graf… Mooi genoeg?

Maar hier krijg ik de indruk dat er een ’ bezuinigings-bandje’ op moet…:slight_smile:

Bezuinig nooit op je bandje…(tegeltjeswijsheid)

Heb net gisteren via het forum een originele milanaise band gekocht. Ga hem eerst hier op dragen. De band die ik bedoelde was inderdaad de graf band. Zoekende op het internet staan er echter veel mooiere te koop.

En hij zit er op hoor… Hele geruststelling dat ik nu in stijl op zoek kan naar een croco lederen wisselband. De kwaliteit is overigens super!

2 likes

1 van de mooiste platen vind ik.:ok_hand:t2:
’Verdikte’ rose-cijfers tegen dat diepzwart.:slight_smile:

1Z en NL…, automaat… Wat wil je nog meer??:yum:

Euh…, nu nog op mooi luxe zwart leer!!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier ervan/mee.:wink:

Staat goed zeg!

Ben ook aan het zoeken naar zo’n milanaise band voor mijn MS.
Kun je me laten weten, waar je die gekocht hebt.
Alvast bedankt.

Google even op ‘Meistersinger MIL20’.
Boumanonline verkoopt ze bijvoorbeeld.
Ik heb daar zelf laatst de MLN20 gekocht, de finely meshed.

Succes! :+1:

Meistersinger haalt zijn mesh banden bij http://www.staib.de/ .
Die kan je ook bestellen scheelt heel veel geld, er staat alleen geen Meistersinger op.

Waar bestel je de banden van Staib?

ik weet niet of het als reclame wordt gezien, maar bijvoorbeeld bij wachtgecko of watchstyle.
Ik kwam hier helaas pas achter toen ik de officiele Meistersingerband had gekocht :joy: had mij zeker EUR 100 gescheeld

1 like

Heb de band destijds van @anon50762135EV gekocht via het forum. Sindsdien is hij er niet meer af geweest. Het is echt een klasse apart.

Vollmer is eventueel ook een mooi alternatief. Iets goedkoper dan Staib en op het oog geen verschil buiten het ontbrekende logo; http://www.longislandwatch.com/Vollmer_99460H4S_Mesh_Watch_Bracelet_p/99460h4s.htm

1 like

ja de kwaliteit is waanzinnig

hij komt bij @tompj vandaan

die heeft voor ons de afschrijving gepakt, die lieve jongen… :joy:

2 likes

:smile: Ik voel me soms net de forumsponsor…

1 like