MeisterSinger NEO

Er zijn genoeg fans die de foto´s willen zien. Ik ook.

tja, Hear Hear!!

Ik kijk ook naar een plaatje uit:D

Ik heb me best gedaan maar ik krijg de foto’s er niet op het zijn tiff bestanden, dus sorry…

Kun je toch omzetten naar jpeg ofzo…

Nou dames en heren, dit is hem dan.

mcfr Schreef:

Nou dames en heren, dit is hem dan.

http://i135.photobucket.com/albums/q136/mctazdevil
/NEO_NE903_komp-12.jpg

Echt schokkend is het niet, al zeg ik het zelf:D

Het zou toch een 24 uurs horloge zijn?

Nee dat is deze:

Niet echt schokkend die Neo.
Kan er niets aan ontdekken wat hem nu zo bijzonder maakt
behalve de erg kleine diameter en dat afschuwlijke neo-logootje.

Tja, voor mij blijft het toch meer van hetzelfde! :slight_smile:

Ik ben ook meer fan van de Pangaea dan.

Bidle Schreef:

Tja, voor mij blijft het toch meer van hetzelfde!
:slight_smile:

Dat heb ik nou ook altijd met nieuwe MS modellen. Je zou op z’n minst eens een nieuw fontje verwachten ofzo…

Ja het idee blijft het zelfde, veel modellen van Meistersinger zijn heel netjes echte dress watches, eigenlijk zou die met een sportiever model moeten komen, natuurlijk een einzeiger, maar met een dikkere stevige kast ofzo misschien wel met stalen band, om een jongere doelgroep aan te spreken(zeg ik als 30 jarige)

Nu lijken de kasten allemaal erg op elkaar, tuurlijk de pangea is fijner, maar niet schokkend anders dan de rest vind ik!

Die 24 uurs uitvoering zie ik niks in trouwens.

Mijn eerste reactie: is dat alles? Ik ben fan van MeisterSinger maar behalve de datum en op het oog smallere kastrand weet ik niet of ik dit nou zo NEO moet vinden. Wel mooi trouwens.

Henrik Schreef:

Mijn eerste reactie: is dat alles? Ik ben fan van
MeisterSinger maar behalve de datum en op het oog
smallere kastrand weet ik niet of ik dit nou zo
NEO moet vinden. Wel mooi trouwens.

Niet NEO(classicisme) ?, maar wel mooi ?

Het is meer iets tussen een Pangaea en een Max Bill geworden he ?:sunglasses:
Tja, mij te klein voor het mooi.

Een Nomos Orion ( waarmee ik hem dan onwillekeurig vergelijk ) is mij ook te ‘fragiel’.

Ik moet zeggen dat ik het horloge zelf best wel mooi vind (maar ik vind zo goed als alle MeisterSingers mooi), maar het NEO-logo is naar mijn mening echt afschuwelijk lelijk.
Hoort totaal niet thuis op dit horloge. Had het een stuk mooier gevonden als ze bijvoorbeeld het standaard MeisterSinger lettertype hadden gebruikt of een andere klassieke stijl, maar niet dit.

Had al eerder wat gezegd hier maar dat is verdwenen - waarschijnlijk spam omdat ik in korte tijd 2 berichtjes postte.

Anyway - ik vind dit meer van hetzelfde, een nieuw logo op een oude auto.
Meistersingers vind ik wel mooi, maar het nieuwe is er vanaf. Het is een beetje een one trick pony geworden.

Ik snap floris wel met zijn opmerking dat het wel eens extremer mag - een G-shock met 1 wijzer :slight_smile: of iets dergelijks.

Ik krijg er geen Max Bill gevoel bij, als dat zou zou zijn zou ik een andere reactie hebben. Max Bill heeft een paar van de allermooiste horloges ontworpen (imho natuurlijk).

Henrik Schreef:

Ik krijg er geen Max Bill gevoel bij, als dat zou
zou zijn zou ik een andere reactie hebben. Max
Bill heeft een paar van de allermooiste horloges
ontworpen (imho natuurlijk).

+1