Meistersinger Only

Ik probeer de collectie in het algemeen wat te verkleinen en diverser te maken. Ik heb nu nog 5 Meistersingers en idealiter heb ik er 2 à 3 in de collectie. Dan krijgen ze ook wat draagtijd, want ik draag ze (ook omdat het er 5 zijn) te weinig.

Het blijft een favoriet merk waar ik een zwak voor heb en ze zullen altijd onderdeel van mijn collectie blijven.

Mooi! Veel plezier daar :+1:

1 like

5 likes

Vanmiddag centrum Dedemsvaart.
:slightly_smiling_face:

8 likes

6 likes

Ik ook vandaag :slightly_smiling_face:

5 likes

In het echt nog veel fraaier. Heel bijzonder hoe bol de wereldbol is, die is zeker niet plat. Geeft echt de indruk van een globe

11 likes

Leuk zo’n topic voor jezelf :slightly_smiling_face:

8 likes

Je bent niet de enige hoor✌🏻

6 likes

Dank je, heel fijn :grinning:

1 like

Doe je ex-geliefde volgende week weer om als ik weer thuis ben, zodat je nog een beetje kan meegenieten en er meer traffic is🤗

2 likes

Ha, tof, dat is leuk!
Goed weekend!

2 likes

Vanmiddag mag hij even :slightly_smiling_face:

5 likes

Omdat @Meistersinger klaagt dat hij het Rijk alleen heeft hierbij een foto van mijn 38mm Perigraph in het zwart op een mesh bracelet.

5 likes

En UP

De tijd gaat weer ‘langzaam’ vandaag

11 likes

Beste HF leden,

vandaag is mijn collectie van meistersinger uitgebreid naar 3. Het horloge is hier eerder voorbij gekomen maar nu op mijn pols. Heb deze namelijk van @koetsjh overgenomen en ben er blij mee!

8 likes

Rondje Utrecht langs de vernieuwde Punte juwelier👌

8 likes

De Meistersingercollectie op het moment.

Laatste toevoeging (rechts onder) een buitenkansje met bijna 40% wat ik niet kon laten ‘liggen’

15 likes

Zeer mooie collectie.

De laatst nieuwe, nog niet veel zien voorbij komen.
Waaauw.

1 like

Die editie 75 is prachtig :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

Die probeer ik altijd de 5e van de maand te dragen, dan komt het vlaggetje te voorschijn :grinning:

2 likes