Meistersinger only

Idd en een erg strak design.

Ik kan hem wel hebben.

Iets met één wijzer staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar waarom maken ze bijna alleen maar van die mega units? Het ontwerp is simpel en elegant, de maat bijna grotesk.

die neo’s hebben toch wel een diameter geschikt voor ranke damespolsen? :wink:

Helaas, drama.
Waarom hip doen met een klassiek verhaal.
Wijzer slaat plank mis!
De plaat gaat nog enigszins

Nieuwe band op mijn Metris.

10 likes

En, jawel, weer een nieuwe aangekondigd.

De Panthero jumpinh hour
40.5 mm
Nieuwe kast.
1 limited
1 vaste collectie
Prijs van 6990 tot 7990 €.

Mooi maar prijzig

Sorry, begrijp je vraag niet.

Heb je zo’n horloge, de Neo met de band zoals op de foto? Of zou je willen dat ze deze combinatie aanbieden vanuit Meistersinger.

Vrolijke groet

Prijzig klokje , of zie ik dat verkeerd

Mooie combo. Ga ik ook eens proberen.

Dat kan je wel zeggen

7 likes

8 likes

Hallo mede HF leden, ik draag met plezier regelmatig mn kaenos petrol. Toch overweeg ik om eens een andere band te proberen, beetje variatie voor de zomer. Weten jullie waar je passende kaenos banden kan kopen die goed passen? Op de website van meistersinger zie je wel dat de kaenos uitgevoerd kan worden met verschillende banden, maar zie niet dat je deze ook los kan bestellen…

8 likes

Jezus wat een slechte website. Mail ze eventueel even? Of een dealer?

1 like

Horloges maken kunnen ze wel, maar de website is zeer matig idd. De dealer heeft ze niet op voorraad, ik kan meistersinger eens mailen, maar ben ook benieuwd als er ook nog andere (web)shops zijn die iets passends hebben.

Kan me dat bijna niet voorstellen met die geïntegreerde band.

1 like

Mooi horloge, een moderne vertaling van de meestal in klassieke stijl uitgevoerde MS.

Of er ook vervangende horlogebanden zijn? :man_shrugging:

1 like

Ik heb Meistersinger een mail gestuurd, ze zijn er, ze staan op de website. Nu nog de vraag als ze ze ook los verkopen, en als de prijs enigzins aanvaardbaar is.

1 like

Kennelijk is deze alleen als limited aangeboden bij de kleine NEO. Echter inmiddels deze BOR gevonden. Deze past ook op mn 39 mm. NO1.
Hiermee een mooie dresser in mijn verzameling.

Goedemiddag mede MeisterSinger liefhebbers,

Ik ben mijn collectie aan het herschikken vanwege de potentiële aanschaf van een Benjamin Franklin. Mocht er interesse zijn in een Stratoscope, Lunascope met de mooie bloedmaan, of een Unomat hoor ik het graag.

1 like